flaga RPTekst łatwy do czytania

IBE PIB prezentuje Profil absolwenta i absolwentki szkoły ponadpodstawowej

IBE PIB prezentuje Profil absolwenta i absolwentki szkoły ponadpodstawowej

Zapraszamy do zapoznania się z Profilem absolwenta i absolwentki szkoły ponadpodstawowej. To nowoczesne narzędzie wspierające rozwój kompetencji oraz przygotowanie młodych osób do rynku pracy i dalszej edukacji.
Uczniowie i uczennice z doświadczeniem migracji w polskich szkołach

Uczniowie i uczennice z doświadczeniem migracji w polskich szkołach

Od 2004 roku liczba uczniów z doświadczeniem migracji w polskich szkołach systematycznie rosła. Nowa publikacja IBE PIB podsumowuje te dwie dekady przemian, wskazuje wyzwania oraz dobre praktyki.
1200 osób z 80 szkół przeszkolonych w projekcie

1200 osób z 80 szkół przeszkolonych w projekcie "Kariera bez Barier"

Zakończyliśmy cykl szkoleń w projekcie "Kariera bez Barier", w którym udział wzięło blisko 1200 nauczycieli, dyrektorów i doradców zawodowych. Uczestnicy zdobyli narzędzia do wspierania uczniów.
Autorytet jako wsparcie czy przeszkoda dla kobiet w spektrum autyzmu?

Autorytet jako wsparcie czy przeszkoda dla kobiet w spektrum autyzmu?

Zapraszamy do zapoznania się z nowym artykułem z kwartalnika EDUKACJA, który podejmuje ważny temat – wpływu autorytetu na funkcjonowanie kobiet w spektrum autyzmu w codziennych relacjach.

maciej jakubowski

Marek Woźniak

jest doświadczonym menedżerem i ekspertem w obszarze transformacji cyfrowej i technologii edukacyjnych. Specjalizuje się w zarządzaniu, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań i systemów zarządzania oraz koordynacji pracy krajowych i międzynarodowych zespołów. Projekty, które realizował dla instytucji państwowych oraz firm międzynarodowych obejmują rozwiązania dotyczące automatyzacji procesów biznesowych, integracji systemów e-commerce oraz cyfryzacji usług HR. Jest autorem i współtwórcą licznych strategii oraz rozwiązań cyfrowych budujących wartość edukacyjną w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Ukończył studnia z zarządzania systemami informacyjnymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Edukację kontynuował za granicą, gdzie ukończył studia MBA w The Open University oraz University of West London.

W latach 2005–2023 był związany z firmą Pearson, gdzie pełnił między innymi funkcję dyrektora ds. transformacji cyfrowej i produkcji cyfrowych treści na rynkach globalnych. Odpowiadał za wdrożenie strategii cyfrowych, skrócenie procesów wydawniczych, innowacje technologiczne i produkcję treści edukacyjnych zgodnych z WCAG.

To praktyk, współpracujący z kluczowymi podmiotami edukacyjnymi, którym doradzał w budowaniu efektywnej administracji, technologii, logistyki i produkcji. Jego pasją są innowacje w edukacji oraz wspieranie rozwoju profesjonalnych i dynamicznych zespołów. Regularnie dzieli się wiedzą jako szkoleniowiec i konsultant. W wolnych chwilach z pasją maluje, gra w badmintona i podróżuje po świecie.