flaga RPTekst łatwy do czytania

Sukces projektu

Sukces projektu "Szkoła dostępna dla wszystkich". 102 tys. uczniów ze wsparciem

Ponad 102 tys. uczniów, trzykrotnie więcej niż zakładano, oraz 22 tys. objęto wsparciem dzięki pilotażowemu programowi „Szkoła dostępna dla wszystkich” – podsumował IBE PIB na konferencji finałowej projektu.

"Równe szanse na najlepszą edukację". Podsumowanie konferencji IBE PIB

Wiedza, kompetencje i sprawczość w kontekście praktyki szkolnej i Reformy26 - to najważniejsze tematy konferencji edukacyjnej, która odbyła się w Warszawie.
Mikropoświadczenia to szansa dla polskich uczelni

Mikropoświadczenia to szansa dla polskich uczelni

Polskie uczelnie stają przed szansą włączenia się w globalny trend mikropoświadczeń – krótkich, cyfrowych form potwierdzania zdobytej wiedzy i umiejętności. To rozwiązanie, które może zmienić sposób uczenia się, nauczania i potwierdzania...

ADHD w klasie. Pobierz poradnik dla nauczycieli

ADHD w klasie. Pobierz poradnik dla nauczycieli

Nadpobudliwość psychoruchowa z deficytem uwagi jest jednym z najczęściej występujących zaburzeń, z jakimi mierzą się nauczyciele w codziennej pracy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą publikacją.

23 maja w siedzibie Instytutu Badań Edukacyjnych odbędzie się spotkanie z interesariuszami projektu „Przygotowanie i realizacja międzynarodowych badań edukacyjnych w obszarze kompetencji kluczowych”. Jego celem jest powołanie grupy interesariuszy, z którymi konsultowane będą tematy i wyniki analiz prowadzonych w ramach projektu. 

W skład grupy konsultacyjnej wejdą przedstawiciele ministerstw i innych urzędów centralnych, organizacji zrzeszających jednostki samorządu terytorialnego, środowisk naukowych, instytucji kształcenia i doskonalenia nauczycieli i nauczycielek, organizacji zrzeszających kadry oświaty, rodziców i uczniów oraz innych partnerów społecznych i organizacji pozarządowych.

Osoby zainteresowane pracami grupy konsultacyjnej prosimy o kontakt na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..