Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Rusza badanie

Rusza badanie "Uczenie się dorosłych Polaków"

Dlaczego się uczymy? Co nas do tego motywuje, a co zniechęca? Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy właśnie rozpoczął kolejną edycję badania "Uczenie się dorosłych Polaków".
Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

– Chcemy włączyć w nauczanie przedmiotowe troskę o wartości i postawy. Musimy stworzyć nauczycielom dobre warunki pracy i umożliwić wsparcie, tam gdzie jest ono potrzebne – stwierdził prof. Zbigniew Marciniak, przewodniczący Rady ds....

Jak zbudować zaufanie do mikropoświadczeń cyfrowych?

Jak zbudować zaufanie do mikropoświadczeń cyfrowych?

Cyfrowe mikropoświadczenia zdobywają świat – szacuje się, że wydano ich już nawet 300 milionów. Dużym wyzwaniem pozostaje jednak kwestia jakości i zaufania. Sytuację może zmienić model tworzony przez IBE PIB.
Szkolenia dla autorów podstaw programowych 

Szkolenia dla autorów podstaw programowych 

Zapraszamy do zapoznania się cyklem szkoleń online dla ekspertów, którzy przygotowują podstawy programowe wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w szkole podstawowej.
Dział aktualności - znak graficzny

Poza schematem. Wyniki badania myślenia kreatywnego PISA 2022

Poza schematem. Wyniki badania myślenia kreatywnego PISA 2022

Wydarzenie odbędzie się 18 czerwca w godzinach 9.45-11.00 w formule online.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Transmisja z konferencji

W programie przewidziane są wystąpienia Katarzyny Lubnauer, sekretarz stanu MEN, dr hab. Macieja Jakubowskiego, dyrektora IBE oraz dr Tomasza Gajderowicza, zastępcy dyrektora IBE.

Wyniki badania kreatywnego myślenia PISA 2022 zaprezentują dr Michał Sitek, Instytut Badań Edukacyjnych i Wioleta Dobosz-Leszczyńska, Instytut Badań Edukacyjnych.

Komentarz do wyników badania przedstawi prof. dr hab. Maciej Karwowski, Instytut Badań Edukacyjnych.

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 18.06.2024
Lokalizacja On line
Projekt IBE, Konferencja