Cyfrowa dydaktyka
O cyfrowej dydaktyce rozmawiają: dr Agnieszka Dwojak-Matras, ekspertka ds. edukacji cyfrowej IBE PIB, i Bernadetta Czerkawska, nauczycielka i ekspertka IBE PIB.
Dialogiem eksperckim zatytułowanym „Cyfrowa transformacja edukacji – gdzie jesteśmy?” rozpoczynamy cykl krótkich rozmów dotyczących cyfrowej transformacji edukacji w Polsce.
W pierwszej rozmowie skupiamy się na przybliżeniu idei transformacji cyfrowej w kontekście wybranych programów wsparcia rządowego. Pokazujemy rolę pandemii w tym procesie, a także zwracamy uwagę na nową politykę MEN wytyczającą kierunki działań kontynuujących transformację, zaplanowanych na najbliższe lata.
W kolejnych dialogach będziemy rozmawiać m.in o kwestiach związanych z badaniami ewaluacyjnymi, dowiemy się o indeksie DESI, opowiemy o dydaktyce cyfrowej, nauczaniu hybrydowym czy o wpływie sztucznej inteligencji na edukację.
Cyfrowa szkoła to nie tylko infrastruktura i narzędzia, ale również sposób myślenia o edukacji przyszłości.
Już dziś zapraszamy do śledzenia naszych dialogów!
O cyfrowej dydaktyce rozmawiają: dr Agnieszka Dwojak-Matras, ekspertka ds. edukacji cyfrowej IBE PIB, i Bernadetta Czerkawska, nauczycielka i ekspertka IBE PIB.
O cyfrowej transformacji edukacji rozmawiają badaczki IBE-PIB: dr Agnieszka Dwojak-Matras i dr Katarzyna Kalinowska z Zespołu Badań Nauczycieli i Dydaktyki