Instytut Badań Edukacyjnych - Portal informacyjny
Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

Rada chce większego wsparcia dla nauczycieli

– Chcemy włączyć w nauczanie przedmiotowe troskę o wartości i postawy. Musimy stworzyć nauczycielom dobre warunki pracy i umożliwić wsparcie, tam gdzie jest ono potrzebne – stwierdził prof. Zbigniew Marciniak, przewodniczący Rady ds....

Profil absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych – ruszają konsultacje!

Profil absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych – ruszają konsultacje!

Instytut Badań Edukacyjnych (IBE-PIB) zaprasza do udziału w konsultacjach pierwszej wersji profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Dokument powstał w oparciu o rozmowy z przedstawicielami szkół, szkolnictwa wyższego oraz...

Nowy raport IBE PIB: Kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy – wyniki badania PIAAC 2023

Nowy raport IBE PIB: Kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy – wyniki badania PIAAC 2023

W szybko zmieniającym się świecie kompetencje dorosłych stają się kluczowym zasobem – zarówno dla indywidualnych szans zawodowych, jak i dla całej gospodarki. Przedstawiamy raport tematyczny pt. „Umiejętności na polskim rynku pracy”,...

Jak ocenianie może motywować uczniów do nauki? - podsumowanie seminarium metodyczno-naukowego w Poznaniu

Jak ocenianie może motywować uczniów do nauki? - podsumowanie seminarium metodyczno-naukowego w Poznaniu

Wydarzenie zgromadziło ekspertów od nauczania i oceniania, dyrektorów, nauczycieli, którzy podczas prelekcji, dyskusji i rozmów omawiali kwestię oceniania w polskiej szkole.
Dział aktualności - znak graficzny

WEBINAR OGÓLNOPOLSKI KONKURS BRANŻOWY ONLINE Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż: edycja dla branży pomocy społecznej

WEBINAR OGÓLNOPOLSKI KONKURS BRANŻOWY ONLINE Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż: edycja dla branży pomocy społecznej

Zapraszamy do udziału w webinarze poprzedzającym trzeci konkurs z ogólnopolskiego cyklu „Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż", edycja dla branży pomocy społecznej. W czasie webinaru, wraz z partnerem konkursu - Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie pomocy społecznej w Przemyślu:

  • przybliżymy zakres tematyczny zadań konkursowych;
  • odpowiemy na pytania uczestników.

Zapraszamy do udziału w konkursie szkoły zainteresowane obszarem związanym z branżą pomoc społeczna (branżowe szkoły I i II stopnia, technika i szkoły policealne). Więcej informacji nt. konkursu „Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż", edycja dla branży pomocy społecznej: https://kwalifikacje.edu.pl/ogolnopolskie-konkursy-szkola-mistrzow-i-mistrzyn-branz/szkola-mistrzow-i-mistrzyn-branz-edycja-dla-branzy-pomocy-spolecznej/. "Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż" - Ogólnopolskie Konkursy Branżowe Online to seria konkursów, skierowanych do szkół kształcących w danych branżach. Mają one na celu:

  • popularyzowanie danej branży jako ważnego elementu polskiej gospodarki;
  • motywowanie uczniów szkół kształcących w zawodach danej branży do pogłębienia swojej wiedzy w zakresie przyszłego zawodu, zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku pracy;
  • upowszechnianie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji poprzez wskazanie młodzieży możliwości, jakie daje Zintegrowany System Kwalifikacji;
  • sieciowanie i wspieranie aktywnego udziału różnych podmiotów branżowych w rozwoju oferty kwalifikacji oraz informowania o ZSK.

Link do webinaru: https://meet.google.com/heb-uspy-ynz

Dla zwycięskich szkół, wyłanianych na podstawie wyników testu rozwiązywanego na platformie on-line, przewidziane są atrakcyjne nagrody. Są to wirtualne karty podarunkowe. Nagrody przyznawane będą w dwóch kategoriach: za najlepsze wyniki uczniów i za największą liczbę uczniów przystępujących do testu wiedzowego.

Konkursy realizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy w ramach projektu "Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK6)" (FERS.01.08-IP.05-0001/23) z dofinansowaniem z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego.

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 15.04.2025 | 10:00
Zakończenie 15.04.2025 | 10:45
Projekt ZSK6, Webinar