Forum edukacyjne

Redakcja „Edukacji” postanowiła udostępnić łamy swojego czasopisma praktykom, dla których edukacja to nie tylko kwestia refleksji naukowej, ale konkretna codzienna praca i misja realizowana w różnych instytucjach. Z pracą tą i wypełnianiem misji wiąże się szereg problemów, których rozpoznanie i zdiagnozowanie może umykać naukowcom, a które warto zaprezentować i poddać dyskusji.

Dlatego dział zatytułowany „Forum edukacyjne” dostępny jest dla wszystkich, którzy w dowolnej formie akceptowalnej jako spójny tekst, zechcą się podzielić z czytelnikami swoimi doświadczeniami, przemyśleniami czy propozycjami rozwiązań. Teksty nie będą poddawane recenzji naukowej, a jedynie korekcie stylistycznej i formalnej. Nie będą zatem posiadały odrębnego numeru DOI i nie będą traktowane jako teksty naukowe, ale jako głos różnych środowisk związanych z szeroko rozumianą edukacją – przedszkolną, szkolną i pozaszkolną. Zapraszamy do publikowania własnych tekstów!

  • W jaki sposób zainteresować młodzież historią własnego regionu, wykorzystując przy tym najnowsze narzędzia i aplikacje internetowe?
  • Gry antypedagogiczne. Sprawozdanie z realizacji stażu na stopień nauczyciela dyplomowanego

  Pobierz plik PDF

Najnowsze artykuły

Teaching forgiveness: Exploring psychoeducational and therapeutic strategies to foster well-being

  • Sebastian Binyamin Skalski Bednarz, Loren L. Toussaint, Jon R. Webb

Uwarunkowania gotowości nauczycieli do doskonalenia własnych kompetencji moralnych

  • Agnieszka Buczak, Izabella Maria Łukasik

Skuteczność zastosowania wirtualnej rzeczywistości (VR) w szkoleniach wysokościowych

  • Michał Kędra, Rafał Muda, Paweł Rosiński

The opinions of adolescents on the methodics of religious education in Poland

  • Marta Buk-Cegiełka, Helena Słotwińska, Janusz Mariański, Paweł Mąkosa, Radosław Rybarski

Fear of taking math exams in the time of COVID-19

  • Jolanta Perek-Białas, Paweł Grygiel, Roman Dolata, Paulina Skórska