Tekst łatwy do czytania

Rada Naukowa

Rada Naukowa

  • Claudia Andrade, Polytechnic of Coimbra
  • Dominik Antonowicz, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Arndt Büssing, Witten/Herdecke University
  • Agnieszka Cybal-Michalska, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Ewa Czerniawska, Uniwersytet Warszawski
  • Roman Dolata, Uniwersytet Warszawski
  • Małgorzata Fajkowska, Polska Akademia Nauk
  • Maciej Karwowski, Uniwersytet Wrocławski
  • Elwira Kryńska, Uniwersytet w Białymstoku
  • Marek Kwiek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Eva Matthes, Universität Augsburg
  • Jolanta Muszyńska, Uniwersytet w Białymstoku
  • Małgorzata Niesiobędzka, Uniwersytet w Białymstoku
  • Helena Ostrowicka, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszcz
  • Jacek Pyżalski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Radosław Rogoza, Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie
  • Krzysztof Rubacha, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Grzegorz Sędek, Uniwersytet SWPS w Warszawie
  • Joanna Smogorzewska, Uniwersytet Warszawski
  • Krassimir Stojanov, Catholic University of Eichstätt-Ingolstadt
  • Janusz Surzykiewicz, Catholic University of Eichstätt-Ingolstadt
  • Grzegorz Szumski, Uniwersytet Warszawski
  • Loren Toussaint, Luther College

Najnowsze artykuły

Resilience edukacyjna, czyli kilka refleksji i analiz teoretycznych na temat „odpornych” uczniów, nauczycieli i szkół

  • Karol Konaszewski, Sebastian Binyamin Skalski-Bednarz, Janusz Surzykiewicz

Rola cech indywidualnych w wyborze strategii uczenia się języków obcych osób dwu- i wielojęzycznych

  • Mateusz Jan Dudka, Grażyna Krasowicz-Kupis

Skuteczność programów wzmacniających odporność psychiczną (resilience) w świetle syntezy badań eksperymentalnych

  • Łukasz Szwejka, Mirosław Rewera, Piotr T. Nowakowski

Nieobecności szkolne a szanse na edukacyjny sukces

  • Aleksandra Jasińska-Maciążek, Roman Dolata