Zespół redakcyjny

Redakcja

  • Karol Konaszewski (redaktor naczelny) 

 Rada tematyczna

    • Magdalena Boczkowska, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    • Katarzyna Chyl, Instytut Badań Edukacyjnych
    • Paweł Dobrakowski, Akademia Humanitas
    • Ewa Domaradzka, Polska Akademia Nauk
    • Aleksandra Gajda, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
    • Dorota Jankowska, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
    • Anna Karolczak, Uniwersytet w Białymstoku
    • Łukasz Kierznowski, Uniwersytet w Białymstoku
    • Marcin Kolemba, Uniwersytet w Białymstoku
    • Łukasz Kwadrans, Uniwersytet Śląski
    • Magdalena Mosanya, Middlesex University Dubai
    • Marta Rogoza, Polska Akademia Nauk
    • Sylwia Różycka-Jaroś, Uniwersytet Warszawski
    • Sebastian Skalski-Bednarz, Catholic University of Eichstätt-Ingolstadt
    • Agnieszka Suplicka, Uniwersytet w Białymstoku
    • Alina Szwarc, Uniwersytet w Białymstoku
    • Alicja Zawistowska-Sadowska, Uniwersytet w Białymstoku

Najnowsze artykuły

Teaching forgiveness: Exploring psychoeducational and therapeutic strategies to foster well-being

  • Sebastian Binyamin Skalski Bednarz, Loren L. Toussaint, Jon R. Webb

Uwarunkowania gotowości nauczycieli do doskonalenia własnych kompetencji moralnych

  • Agnieszka Buczak, Izabella Maria Łukasik

Skuteczność zastosowania wirtualnej rzeczywistości (VR) w szkoleniach wysokościowych

  • Michał Kędra, Rafał Muda, Paweł Rosiński

The opinions of adolescents on the methodics of religious education in Poland

  • Marta Buk-Cegiełka, Helena Słotwińska, Janusz Mariański, Paweł Mąkosa, Radosław Rybarski

Fear of taking math exams in the time of COVID-19

  • Jolanta Perek-Białas, Paweł Grygiel, Roman Dolata, Paulina Skórska