Tekst łatwy do czytania

Zespół redakcyjny

Redakcja

  • Karol Konaszewski (redaktor naczelny) 

 Rada tematyczna

    • Magdalena Boczkowska, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    • Katarzyna Chyl, Instytut Badań Edukacyjnych
    • Paweł Dobrakowski, Akademia Humanitas
    • Ewa Domaradzka, Polska Akademia Nauk
    • Aleksandra Gajda, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
    • Dorota Jankowska, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
    • Anna Karolczak, Uniwersytet w Białymstoku
    • Łukasz Kierznowski, Uniwersytet w Białymstoku
    • Marcin Kolemba, Uniwersytet w Białymstoku
    • Łukasz Kwadrans, Uniwersytet Śląski
    • Magdalena Mosanya, Middlesex University Dubai
    • Marta Rogoza, Polska Akademia Nauk
    • Sylwia Różycka-Jaroś, Uniwersytet Warszawski
    • Sebastian Skalski-Bednarz, Catholic University of Eichstätt-Ingolstadt
    • Agnieszka Suplicka, Uniwersytet w Białymstoku
    • Alina Szwarc, Uniwersytet w Białymstoku
    • Alicja Zawistowska-Sadowska, Uniwersytet w Białymstoku

Najnowsze artykuły

Rola cech indywidualnych w wyborze strategii uczenia się języków obcych osób dwu- i wielojęzycznych

  • Mateusz Jan Dudka, Grażyna Krasowicz-Kupis

Skuteczność programów wzmacniających odporność psychiczną (resilience) w świetle syntezy badań eksperymentalnych

  • Łukasz Szwejka, Mirosław Rewera, Piotr T. Nowakowski

Nieobecności szkolne a szanse na edukacyjny sukces

  • Aleksandra Jasińska-Maciążek, Roman Dolata