Webinar: Profil kompetencyjny w Anglii

Profile kompetencyjne uczniów od wielu lat w innych krajach OECD determinują sposób działania systemów edukacji. Regulacje, standardy i jakość stanowią kluczowy element zapewnienia dzieciom i młodzieży odpowiedniego poziomu edukacji, opieki i wychowania. Gościem specjalnym webinaru będzie Amanda Spielman.

Zapraszamy na webinar Profil kompetencyjny w Anglii, który odbędzie się 12 września 2024 r. w godzinach 10:00 - 14.40.

W czasie webinaru porozmawiamy o kilku aspektach angielskiego systemu edukacji, regulacjach, standardach i jakości ze szczególnym naciskiem na profil absolwenta, jego kompetencje na poszczególnych etapach kształcenia.

Poruszymy temat programów nauczania, oceniania opartego na kompetencjach oraz porozmawiamy o angielskich doświadczeniach, aby móc rozpocząć reformy w obszarze profili kompetencji. Przyjrzymy się również monitoringowi i ewaluacji działań.

Webinar ma otwarty charakter, nastawiony jest na dyskusję, pytania od uczestników i możliwość wymiany poglądów, a naszym gościem specjalnym jest Amanda Spielman.

Prelegentka:

Amanda Spielman pełniła funkcję Głównego Inspektora Edukacji, Usług i Umiejętności Jego Królewskiej Mości w Ofsted, angielskim Inspektoracie opieki nad dziećmi, edukacji wczesnoszkolnej, szkół i kształcenia zawodowego. Wcześniej była przewodniczącą zarządu Ofqual, angielskiego organu regulacyjnego ds. kwalifikacji i oceniania, który ma na celu podnoszenie standardów w edukacji.

PROGRAM

Spotkanie odbędzie się w formule online na platformie ZOOM, a informacja wraz linkiem do wydarzenia zostanie przesłana na dzień przed wydarzeniem na maila wskazanego w formularzu zgłoszeniowym. 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA  

Zgłoszenia na webinar przyjmujemy do 10 września 2024 r. do godz. 16.00.

Serdecznie zapraszamy:

  • nauczycieli,
  • przedstawicieli oświaty i edukacji,
  • wszystkie osoby zainteresowane tematyką webinaru i projektu.

Webinar zostanie nagrany i udostępniony na kanale YouTube Instytutu Badań Edukacyjnych. Webinar odbędzie się w języku angielskim z udziałem tłumacza.