• Strona główna
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Lista projektów IBE finansowanych ze środków unijnych
PL
  • EN
Kwartalnik Edukacja Kwartalnik Edukacja Kwartalnik Edukacja

newsletter

ukr

  • O czasopiśmie
    • Informacje o kwartalniku
    • Standardy etyczne
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Kontakt
    • Recenzenci
  • dla Autorów
    • Wytyczne dla autorów
    • Proces recenzji
    • Zgłoszenia
  • dla Recenzentów
  • Archiwum
    • 2021
      • Edukacja 02 (157) 2021
      • Edukacja 01 (156) 2021
    • 2020
      • Edukacja 04 (155) 2020
      • Edukacja 03 (154) 2020
      • Edukacja 02 (153) 2020
      • Edukacja 01 (152) 2020
    • 2019
      • Edukacja 04 (151) 2019
      • Edukacja 03 (150) 2019
      • Edukacja 02 (149) 2019
      • Edukacja 01 (148) 2019

Kwartalnik Edukacja 01/2021

baner numer edukacja 2020 03

Pobierz cały numer Kwartalik EDUKACJA 01/2021 (plik PDF)

Szczegóły
Tomasz Knopik, Katarzyna Wiejak logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Słowo wstępne

  Pobierz plik PDF

Szczegóły
Monika Staszewicz, Dominika Walczak logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Edukacja włączająca w świetle zapisów Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030

  Pobierz plik PDF

Szczegóły
Beata Rola logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Edukacja dla wszystkich – kompetencje absolwentów szkół i metody pracy nauczycieli

  Pobierz plik PDF

Szczegóły
Ewa Domagała-Zyśk logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Mentoring w kształceniu pedagogów dla edukacji włączającej

  Pobierz plik PDF

Szczegóły
Jan Cieciuch, Włodzimierz Strus logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Model i diagnoza osobowości w edukacji dla wszystkich

  Pobierz plik PDF

Szczegóły
Agnieszka Olechowska logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Uniwersalne projektowanie dla uczenia się – możliwość czy utopia?

  Pobierz plik PDF

Szczegóły
Tomasz Knopik logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Międzynarodowa Klasyfikacja Funkcjonowania, Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF) w edukacji – możliwości i wyzwania

  Pobierz plik PDF

Szczegóły
Beata Papuda-Dolińska, Katarzyna Wiejak, Tomasz Knopik logo
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Jak przełożyć wyniki testów psychometrycznych na kody i kwalifikatory ICF? Procedura mapowania narzędzia diagnostycznego – możliwości i ograniczenia

  Pobierz plik PDF

Aktualny numer kwartalnika EDUKACJA

Edukacja 02 2020 okladka

Social media dla edukacji dzieci w opinii studentów

  • By Wioletta Sołtysiak
  • Wioletta Sołtysiak

Ojciec – znaczący inny na ścieżkach formalnej i pozaformalnej edukacji kobiet

  • By Ewa Kos
  • Ewa Kos

Problem określenia tożsamości narodowej i stosunku do języka na przykładzie czternastoletniego Australijczyka polskiego pochodzenia

  • By Mateusz Szurek
  • Mateusz Szurek

Wczesne objawy spektrum autyzmu – przegląd badań

  • By Sylwia Wrona, Natalia Józefacka
  • Sylwia Wrona, Natalia Józefacka

Profil Rozwoju Emocjonalnego i Społecznego (PREiS) w szkolnej ocenie funkcjonalnej

  • By Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk
  • Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk

Efektywność kształcenia jako działanie wypadkowe różnorodnych czynników. Czynnik ekonomiczny

  • By Michał Hnatiuk
  • Michał Hnatiuk

Instytut

  • Kontakt
  • Kierownictwo
  • Rada Naukowa
  • Współpraca
  • Patronat IBE

Przydatne Informacje

  • BIP
  • RODO
  • polityka prywatności
  • deklaracja dostępności

Media Społecznościowe

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Copyright © 2023 Instytut Badań Edukacyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.
W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Informacja o plikach cookies

Instytut Badań Edukacyjnych informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu, jak również w celach statystycznych i reklamowych.
Możesz zdecydować o możliwości zapisywania cookies przez zmianę ustawień przeglądarki, z której korzystasz.
Przeglądając naszą stronę bez tych zmian, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Aby uzyskać więcej informacji sprawdź naszą Politykę prywatności i plików cookies

AKCEPTUJĘ