Artykuł Franceski Borgonovi oraz Artura Pokropka w "Science"
Publikacja autorstwa Franceski Borgonovi (UCL/OECD) oraz Artura Pokropka (IBE-PIB) w najnowszym wydaniu czasopisma analizuje oczekiwania młodzieży w 57 krajach świata, wynikające z badania PISA z 2022 roku.
Co zmieniamy w Profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych?
To dziewiąty z piętnastu planowanych tygodni pracy, podczas których powstaje Profil absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Jakie zmiany zaproponowali interesariusze?
Seminarium "Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?"
Zapraszamy do udziału w seminarium dla kadr systemu oświaty z województwa mazowieckiego. To doskonała okazja, aby poznać ramy edukacji wysokiej jakości oraz założenia oceny funkcjonalnej w szkole.
Jak zbudować zaufanie do mikropoświadczeń cyfrowych?
Cyfrowe mikropoświadczenia zdobywają świat – szacuje się, że wydano ich już nawet 300 milionów. Dużym wyzwaniem pozostaje jednak kwestia jakości i zaufania. Sytuację może zmienić model tworzony przez IBE PIB.