Tekst łatwy do czytania

Nowy format podstawy programowej. Jest stanowisko Rady

Nowy format podstawy programowej. Jest stanowisko Rady

  Rada ds. monitorowania wdrażania reformy edukacji przyjęła stanowisko w sprawie nowego formatu podstawy programowej. Po przeanalizowaniu uwag i dyskusji na posiedzeniu 19 lutego br. eksperci pozytywnie zaopiniowali zaproponowany przez IBE PIB...

Seminarium w Olsztynie: jak oceniać, żeby motywować?

Seminarium w Olsztynie: jak oceniać, żeby motywować?

Ocenianie punktowe uczniów zniszczyło wizerunek najskuteczniejszych metod nauczania poprzez skojarzenie z opresyjnością. Wyjściem z tej sytuacji jest redefinicja oceniania – przekonywał dr Tomasz Gajderowicz, zastępca dyrektora Instytutu...

I’M WELL, czyli MAM SIĘ DOBRZE - warsztaty wspierające dobrostan szkolny

I’M WELL, czyli MAM SIĘ DOBRZE - warsztaty wspierające dobrostan szkolny

Pedagogów, psychologów oraz wychowawców pracujących w szkołach podstawowych (klasy IV-VIII) serdecznie zapraszamy do udziału w pilotażu programu warsztatów pt. „I’M WELL, czyli MAM SIĘ DOBRZE” stanowiącego część projektu „Szkoła dostępna dla...

 ZeRKnij w przyszłość!

ZeRKnij w przyszłość!

Konferencja o kwalifikacjach i umiejętnościach Polaków łącząca różne perspektywy: edukacji, pracy i cyfryzacji już 19 marca! Do rozmowy zaprosiliśmy osoby i instytucje zajmujące się edukacją, rynkiem pracy, doradztwem edukacyjnym i...

Głównym celem badania ewaluacyjnego była ocena skuteczności projektu oraz jakości wsparcia z perspektywy kluczowych grup zaangażowanych w jego realizację. Cele szczegółowe obejmowały:
1. Ocenę realizacji założeń operacyjnych projektu, takich jak dotarcie do grup docelowych, realizację zaplanowanych prac oraz osiągnięcie założonych wskaźników;
2. Analizę procesu rekrutacji i selekcji placówek edukacyjnych, w tym ocenę struktury placówek, zgodności struktury uczestników z założeniami projektu oraz skuteczności systemu selekcji;
3. Ocenę realizacji szkoleń, warsztatów i konsultacji, w tym analizę liczby uczestników, dostępności i jakości wsparcia oraz ewaluację materiałów szkoleniowych i narzędzi diagnostycznych;
4. Analizę realizacji interwencji w przedszkolach i szkołach, obejmującą ocenę liczby i rodzajów interwencji, ich skuteczności oraz czynników wpływających na wybór i skuteczność interwencji.

Więcej informacji dostępne na stronie projektu.

Pobierz (plik PDF)