Znamy zwycięzców konkursu „Połącz kropki” !!!
Ogłaszamy wyniki ogólnopolskiego konkursu dla szkół podstawowych „Połącz kropki”. Dziękujemy za wszystkie nadesłane prace – każda z nich była pełna kreatywności, zaangażowania i ciekawych pomysłów.
Ogłaszamy wyniki ogólnopolskiego konkursu dla szkół podstawowych „Połącz kropki”. Dziękujemy za wszystkie nadesłane prace – każda z nich była pełna kreatywności, zaangażowania i ciekawych pomysłów.
Pierwsza w Polsce międzynarodowa konferencja dotycząca polskiego systemu mikropoświadczeń odbędzie się już 25–26 czerwca 2025! Eksperci z całego świata, 6 sesji tematycznych i unikalna perspektywa – lokalna i globalna.
Tylko 21% dorosłych w wieku 25–65 lat w Polsce uczestniczyło w ciągu roku w jakiejkolwiek zorganizowanej formie edukacji - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego. To jeden z najniższych wyników wśród 13 krajów wybranych do porównań.
Doświadczeni sportowcy, trenerzy oraz przedstawiciele IBE PIB wezmą udział w konferencji poświęconej roli Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w sporcie, która odbędzie się 24 czerwca w Warszawie.
Ideą edukacji włączającej jest to, żeby nie skupiać się na trudnościach, ale na tym, żeby była ona dostępna dla każdego i w wysokiej jakości. Edukacja włączająca jest o nas wszystkich – przekonywała Wiceminister Edukacji Izabela Ziętka podczas seminarium dla kadr systemu oświaty z województwa mazowieckiego.
Czy kobiety i mężczyźni przejawiają narcyzm w taki sam sposób? Artykuł opublikowany w Kwartalniku EDUKACJA rzuca nowe światło na zróżnicowanie strategii narcystycznych w zależności od płci.
"Dorośli są zróżnicowaną grupą uczących się – mają bardzo różne motywacje do uczenia się, odmienne warunki życia oraz potrzeby i cele" - wyjaśnia dr Wojciech Stęchły z projektu "Mikropoświadczenia" prowadzonego w IBE PIB.
Rozpoczęły się zapisy na kolejny webinar informacyjny dotyczący powstającego Profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Spotkanie online odbędzie się 9 czerwca o godz. 16.30.
- Rola badań naukowych przy wprowadzaniu zmian w systemie edukacji, potrzeba prowadzenia cyklicznych badań nad dobrostanem uczniów i nauczycieli, zapisy części ogólnej podstawy programowej dla szkoły podstawowej oraz założenia tygodnia projektowego - to główne tematy piątego posiedzenia Rady.