flaga RPTekst łatwy do czytania

- Mikropoświadczenia, współpraca koleżeńska, ocena diagnostyczna – takie metody oceniania z jednej strony motywują, a z drugiej uczą – mówił dr Tomasz Gajderowicz, wicedyrektor IBE PIB podczas seminarium “Ocenianie dla rozwoju”, które odbyło się 25 lutego br. w Krakowie.

Zapraszamy nauczycieli, uczniów, pracowników naukowych i pracodawców do udziału w konsultacjach profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Liczymy na wasze zróżnicowane perspektywy, wiedzę i doświadczenia! Na zgłoszenia czekamy do 4 marca br.

Wydarzenie to było okazją do określenia roli kuratoriów oświaty i wizytatorów w promowaniu praktyk włączających w edukacji przy wykorzystaniu materiałów opracowanych w projekcie realizowanym przez IBE PIB.

Dziękujemy nauczycielom za wypełnienie prawie 24 000 ankiet oraz blisko 4 000 uczestników spotkań, konsultacji i debat wojewódzkich, dotyczących planowanych zmian w podstawach programowych przedszkola i szkoły podstawowej. Łączna liczba osób, które zabrały głos w sprawie propozycji zmian w oświacie sięga niemal 28 000!

 

Rada ds. monitorowania wdrażania reformy edukacji przyjęła stanowisko w sprawie nowego formatu podstawy programowej. Po przeanalizowaniu uwag i dyskusji na posiedzeniu 19 lutego br. eksperci pozytywnie zaopiniowali zaproponowany przez IBE PIB sposób konstruowania podstaw programowych, które mają ułatwić zmiany w oświacie. - To jest wielki dzień dla polskiej edukacji, kiedy pokazujemy, że możemy myśleć o edukacji wspólnie. To dobry prognostyk dla nadchodzących zmian – ocenił wiceprzewodniczący Rady, wicedyrektor IBE PIB dr Tomasz Gajderowicz.

 

Kalendarz wydarzeń

czerwca   2025
Pon Wt Śr Cz Pt Sob Nie
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

NASZE BADANIA