Kształtowanie zainteresowania przedmiotami ścisłymi z wykorzystaniem zagadnień z obszaru nanonauki i nanotechnologii

Praca prezentuje wyniki badania ewaluacyjnego, obejmującego efekty kompleksowych działań, realizowanych w ramach przedsięwzięcia projektowego pn. NanoDay – Dzień z nanonauką i nanotechnologią, związanych z nauczaniem i uczeniem się zagadnień z obszaru nanonauki i nanotechnologii.

Rezultaty przedstawiono w kontekście kształtowania zainteresowania uczestników projektu przedmiotami ścisłymi, m.in. fizyką, oraz doskonalenia kompetencji kluczowych..

Pobierz plik PDF

Aktualny numer kwartalnika EDUKACJA

Edukacja 01 2023 okladka

Metoda ABR w badaniu opinii studentów na temat przestrzeni twórczej na uczelni – przedstawienie projektu badawczego

  • Magdalena Sasin, Martyna Justyńska, Anna Majewska-Owczarek, Monika Modrzejewska-Świgulska