Home
Contact
Declaration of accessibility
EN
PL
wyszukiwarka
Kwartalnik Edukacja
NEWS
International conference: Global Forum “Education for the Future. Challenges to Curriculum Design and Effective Implementation”
O czasopiśmie
Standardy etyczne
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Kontakt
Informacje o kwartalniku
Recenzenci
dla Autorów
Proces recenzji
Wytyczne dla autorów
Zgłoszenia
dla Recenzentów
Call for papers
Archiwum
2024
Edukacja numer specjalny 2024
2023
Edukacja 02 (165) 2023
Edukacja 01 (164) 2023
2022
Edukacja 04 (163) 2022
Edukacja 03(162) 2022
Edukacja 02(161) 2022
Edukacja 01 (160) 2022
2021
Edukacja 04 (159) 2021
Edukacja 03 (158) 2021
Edukacja 02 (157) 2021
Edukacja 01 (156) 2021
2020
Edukacja 04 (155) 2020
Edukacja 03 (154) 2020
Edukacja 02 (153) 2020
Edukacja 01 (152) 2020
2019
Edukacja 04 (151) 2019
Edukacja 03 (150) 2019
Edukacja 02 (149) 2019
Edukacja 01 (148) 2019
YOU MUST ENABLED JS
Kwartalnik Edukacja 02/2022
Pobierz cały numer Kwartalik EDUKACJA 02/2022 (plik PDF)
Aktualny numer kwartalnika EDUKACJA
Orientacje w metodologii badań pedagogicznych i ich znaczenie w kształtowaniu myślenia teoretyczno-praktycznego pedagogów
By
Lucyna Dziaczkowska
Lucyna Dziaczkowska
Badania mieszane w naukach społecznych – o konstruowaniu metodologicznej prawomocności
By
Mieczysław Malewski
Mieczysław Malewski
O pułapce dominującej narracji społecznej w badaniach nad rodziną. Kilka uwag na podstawie badań własnych
By
Wioleta Danilewicz
Wioleta Danilewicz
Antropologiczne, ontologiczne i aksjologiczne podstawy oraz uwarunkowania decyzji w kwestii kontynuowania i zmiany w metodologii badań pedagogicznych
By
Marian Nowak
Marian Nowak
Reprezentatywność i pobieranie próby - zerwania oraz kontynuacje w zakresie konceptualizacji
By
Sławomir Pasikowski
Sławomir Pasikowski
Kreatywność metodologiczna – refleksje wokół koncepcji twórczych metod badań społecznych i pedagogicznych
By
Krzysztof J. Szmidt
Krzysztof J. Szmidt
Metodologiczne wyzwania w ewaluacji międzynarodowych działań edukacyjnych na przykładzie projektu „EDU-ARCTIC – Engaging students in STEM education through Arctic research”
By
Tomasz Juńczyk
Tomasz Juńczyk
Metoda ABR w badaniu opinii studentów na temat przestrzeni twórczej na uczelni – przedstawienie projektu badawczego
By
Magdalena Sasin, Martyna Justyńska, Anna Majewska-Owczarek, Monika Modrzejewska-Świgulska
Magdalena Sasin, Martyna Justyńska, Anna Majewska-Owczarek, Monika Modrzejewska-Świgulska
Między potencjałem a (samo)realizacją. Tworzenie i transgresja podmiotowych zasobów
By
Halina Monika Wróblewska
Halina Monika Wróblewska
empty
YOU MUST ENABLED JS