Podczas spotkań przedstawiciele Instytutu Badań Edukacyjnych i Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji przedstawią uczestnikom założenia i cele projektu, omówią strukturę modelu wsparcia edukacyjnego oraz warunki rekrutacji dla grantobiorców. W każdym spotkaniu przewidziana jest możliwość konsultacji indywidualnych.
Wydarzenia skierowane są do przedstawicieli: centrów kształcenia ustawicznego, instytucji edukacyjnych dla dorosłych, bibliotek i innych instytucji kultury, instytucji działających w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego, jednostek samorządu terytorialnego, uniwersytetów ludowych/otwartych/trzeciego wieku, ośrodków pomocy społecznej, spółdzielni socjalnych, stowarzyszeń i fundacji działających na rzecz osób o niskich umiejętnościach podstawowych, przedsiębiorstw upowszechniających uczenie się w pracy, izb rzemieślniczych, instytucji rynku pracy, organizacji pracodawców, związków zawodowych, instytucji certyfikujących funkcjonujących w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji oraz innych podmiotów zaangażowanych we wspieranie osób dorosłych o niskich umiejętnościach podstawowych.
Udział w spotkaniach konsultacyjnych jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Terminy i miejsca spotkań:
30 X 2019 | Kraków | link do rejestracji
5 XI 2010 | Gdańsk | link do rejestracji
7 XI 2019 | Białystok | link do rejestracji
14 XI 2019 | Gliwice | link do rejestracji
15 XI 2019 | Lublin | link do rejestracji
19 XI 2019 | Gorzów Wielkopolski | link do rejestracji
22 XI 2019 | Grudziądz | link do rejestracji
25 XI 2019 | Olsztyn | link do rejestracji
28 XI 2019 | Rzeszów | link do rejestracji
4 XII 2019 | Warszawa | link do rejestracji
Dokładne miejsca spotkań podamy w najbliższym czasie.
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”
Głównym celem projektu jest wsparcie osób dorosłych o niskich umiejętnościach podstawowych, do których zalicza się m.in. umiejętności cyfrowe, rozumienie i tworzenie informacji oraz rozumowanie matematyczne. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji. Rola Instytutu Badań Edukacyjnych jako partnera projektu polega m.in. na: prowadzeniu badań i analiz, opracowaniu zasad przeprowadzania walidacji, a także na współpracy z grantobiorcami prowadzącymi pilotaże modeli wsparcia grupy docelowej.