Webinar: Jak wspierać rozwój językowy uczniów i uczennic z doświadczeniem migracji
Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarze, który stanowi wprowadzenie do kursu "Wstęp do Dwujęzyczności".
Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarze, który stanowi wprowadzenie do kursu "Wstęp do Dwujęzyczności".
Podsumowanie Ogólnopolskiego Forum Doradców ds. Dostępności Uczenia się, zrealizowanego w ramach projektu „Szkoła dostępna dla wszystkich” wspieranego przez MEN i UNICEF.
Przedstawiamy Państwu materiał opracowany na podstawie danych zebranych podczas Forum Eksperckiego "Współpraca bez granic - nauczyciele na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji i uchodźstwa", które odbyło się 27 czerwca 2024 r.
Drodzy nauczyciele specjaliści pracujący w przedszkolach! Ten program jest właśnie dla Was- zachęcamy do rejestracji.
W ramach projektu “Szkoła dostępna dla wszystkich” przygotowano program w całości dedykowany nauczycielom specjalistom pracującym w przedszkolach (pedagogom, pedagogom specjalnym, terapeutom pedagogicznym, psychologom i logopedom).
Przedstawicielki projektu UNICEF „Szkoła dostępna dla wszystkich”, dr Beata Papuda-Dolińska oraz dr Katarzyna Wiejak wzięły udział w międzynarodowej konferencji ITC (International Test Commission), której temat przewodni brzmiał „Working together to improve cross-cultural assessment and research”. Konferencja odbyła się w Granadzie (Hiszpania) w dniach 02–05.07.
Forum Eksperckie pn. „Współpraca bez granic – nauczyciele na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji i uchodźstwa” odbyło się 26 czerwca 2024 r. odbyło się w formule online. Spotkanie zorganizowano w ramach projektu UNICEF "Szkoła dostępna dla wszystkich" (Accessible School for All).
Instytut Badań Edukacyjnych i UNICEF zapraszają na Forum Eksperckie pn. „Współpraca bez granic – nauczyciele na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji i uchodźstwa” online, które odbędzie się 26 czerwca 2024 roku. Spotkanie zorganizowane jest w ramach projektu UNICEF "Szkoła dostępna dla wszystkich" (Accessible School for All).
Uczestnicy projektu “Szkoła dostępna dla wszystkich” rozwijają swoją wiedzę i umiejętności w zakresie wdrażania działań mających na celu zwiększenie dostępności edukacji dla każdego ucznia.