Strona główna
Kontakt
BIP
RODO
Deklaracja dostępności
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Profil Absolwenta
Webinar: Kompetencje oparte na wiedzy w podstawach programowych – Knowledge-rich curriculum
Aktualności
Instytut
O instytucie
Kierownictwo
Struktura organizacyjna
Rada Naukowa
Patronat IBE
Do pobrania
Zgłoszenie naruszenia prawa
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Global Forum
Projekty krajowe
Czytanie u dorosłych
E-dostęp
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Współczesne problemy wychowania
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
BIObec
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowana Strategia Umiejętności
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
MIĘDZYNARODOWE
ConstructyVET
CROSSCUT
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
YOU MUST ENABLED JS
Opis projektu
Aktualności
Harmonogram
Konferencja
Opis interwencji
Rekrutacja
Szkolenia
FAQ
Kontakt
Harmonogram
Przewidywany czas trwania projektu 05.2023 - 11.2025
Aktualności Szkoła dostępna dla wszystkich
Przewodnik po polskim systemie edukacji dla uczniów i rodziców/opiekunów z doświadczeniem migracyjnym
15 Listopada 2024
Forum eksperckie: „Szkoła dostępna dla wszystkich – wspieranie dobrostanu psychospołecznego w edukacji włączającej"
07 Listopada 2024
Kurs: W drodze do dwujęzyczności. Wspieranie rozwoju językowego uczniów i uczennic z doświadczeniem migracji
17 Października 2024
Webinar: Jak wspierać rozwój językowy uczniów i uczennic z doświadczeniem migracji
10 Października 2024
Ogólnopolskie Forum Doradców ds. Dostępności Uczenia się
10 Października 2024
Materiał pokonferencyjny "WSPÓŁPRACA BEZ GRANIC – nauczyciele na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży z doświadczeniem migracji i uchodźstwa"
24 Września 2024
empty
YOU MUST ENABLED JS