PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat
Identyfikacja wizualna
Praca
Kontakt
Zmiany w szkołach
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Global Forum
Projekty
Badania Międzynarodowe
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
Materiały
YOU MUST ENABLED JS
funduszeUE
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
ZeRKnij w przyszłość!
„Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?” – podsumowanie seminarium
A look into the future!
An IBE publication: Reasonable Accommodation in Education. A Guide for Teachers
Analiza „Krytyczne myślenie, ocena wiarygodności informacji” - wnioski z międzynarodowych badań edukacyjnych i przeglądu literatury
Analiza Instytutu Badań Edukacyjnych dotycząca prac domowych
Analysis: “Critical thinking, assessing the credibility of information” – findings from international studies on education and a literature review
Co zachęca do podjęcia pracy nauczyciela zawodu?
Conference “Competence in mechanics – the field of welding in the context of the Integrated Qualifications System”
Cykl warsztatów dotyczących zasobów umiejętności oraz potrzeb nauczycieli zawodu w zakresie doskonalenia zawodowego na półmetku!
Dostępne czwartki - zapytaj o dostępność
Dostępność architektoniczna- Mateusz Ciborowski
Dostępność informacyjno-komunikacyjna- Mateusz Ciborowski
How to support children, pupils and students in coping with the flood crisis? ̶ lesson plans
Inauguracja Grupy Doradczej ds. Mikropoświadczeń
Inauguration of the Microcredentials Advisory Group
Jak wspierać dzieci, uczniów i uczennice w radzeniu sobie z kryzysem powodziowym? - scenariusze lekcji
Konferencja “Kompetencje w branży mechanicznej – dziedzina spawalnictwo w kontekście Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji”
Konkurs grantowy dla szkół policealnych
Maciej Tauber, IQS6 Project Leader, appointed to the Physical Education Core Curriculum Team
Strona 1 z 3
start
◄
1
2
3
►
koniec
empty
YOU MUST ENABLED JS