PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat
Identyfikacja wizualna
Praca
Kontakt
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Global Forum
Projekty krajowe
5. poziom PRK
Czytanie u dorosłych
Doświadczenie migracji
E-dostęp
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Państwowy Instytut Badawczy
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Rozwój Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowana Strategia Umiejętności
Współczesne problemy wychowania
MIĘDZYNARODOWE
BIObec
ConstructyVET
CROSSCUT
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
YOU MUST ENABLED JS
funduszeUE
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
ZeRKnij w przyszłość!
„Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?” – podsumowanie seminarium
A look into the future!
An IBE publication: Reasonable Accommodation in Education. A Guide for Teachers
Analiza „Krytyczne myślenie, ocena wiarygodności informacji” - wnioski z międzynarodowych badań edukacyjnych i przeglądu literatury
Analiza Instytutu Badań Edukacyjnych dotycząca prac domowych
Analysis: “Critical thinking, assessing the credibility of information” – findings from international studies on education and a literature review
Co zachęca do podjęcia pracy nauczyciela zawodu?
Conference “Competence in mechanics – the field of welding in the context of the Integrated Qualifications System”
Cykl warsztatów dotyczących zasobów umiejętności oraz potrzeb nauczycieli zawodu w zakresie doskonalenia zawodowego na półmetku!
Dostępne czwartki - zapytaj o dostępność
Dostępność architektoniczna- Mateusz Ciborowski
Dostępność informacyjno-komunikacyjna- Mateusz Ciborowski
How to support children, pupils and students in coping with the flood crisis? ̶ lesson plans
Inauguracja Grupy Doradczej ds. Mikropoświadczeń
Inauguration of the Microcredentials Advisory Group
Jak wspierać dzieci, uczniów i uczennice w radzeniu sobie z kryzysem powodziowym? - scenariusze lekcji
Konferencja “Kompetencje w branży mechanicznej – dziedzina spawalnictwo w kontekście Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji”
Maciej Tauber, IQS6 Project Leader, appointed to the Physical Education Core Curriculum Team
Maciej Tauber, lider projektu ZSK6, powołany do zespołu ds. podstawy programowej wychowania fizycznego
Strona 1 z 3
start
◄
1
2
3
►
koniec
empty
YOU MUST ENABLED JS