flaga RPTekst łatwy do czytania

Ponad 102 tys. uczniów, trzykrotnie więcej niż zakładano, oraz 22 tys. objęto wsparciem dzięki pilotażowemu programowi „Szkoła dostępna dla wszystkich” – podsumował IBE PIB na konferencji finałowej projektu.

Polskie uczelnie stają przed szansą włączenia się w globalny trend mikropoświadczeń – krótkich, cyfrowych form potwierdzania zdobytej wiedzy i umiejętności. To rozwiązanie, które może zmienić sposób uczenia się, nauczania i potwierdzania kompetencji w szkolnictwie wyższym.

Nadpobudliwość psychoruchowa z deficytem uwagi jest jednym z najczęściej występujących zaburzeń, z jakimi mierzą się nauczyciele w codziennej pracy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą publikacją.

Jak tworzyć szkołę, w której każdy uczeń ma szansę rozwinąć swój potencjał? Obejrzyj transmisję konferencji i wspólnie z ekspertami, praktykami i partnerami międzynarodowymi poszukaj odpowiedzi na to pytanie.

Wiedza, kompetencje i sprawczość w praktyce szkolnej – to główne tematy konferencji Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego, która odbywa się w Warszawie, w Instytucie Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej PAN (ul. Trojdena 4).

Na VIII posiedzeniu Rady ds. monitorowania wdrażania reformy oświaty przyjęto stanowisko w sprawie projektu podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej.

NASZE BADANIA