Vademecum dla rodziców uczniów – publikacja do pobrania
Zachęcamy do zapoznania się z kolejnym vademecum z cyklu „Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?”, tym razem przeznaczonego dla rodziców uczniów.
Zachęcamy do zapoznania się z kolejnym vademecum z cyklu „Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?”, tym razem przeznaczonego dla rodziców uczniów.
Już 29. października spotkamy się na Mazowszu, żeby porozmawiać o sprawach ważnych dla branży elektroenergetycznej: najnowszych trendach, zrównoważonym rozwoju, aktualnych wyzwaniach, kwalifikacjach i kompetencjach, możliwościach wsparcia oferowanego przez IBE dla pracodawców i przedsiębiorców.
Ministerstwo Edukacji Narodowej opublikowało komunikat dotyczący przyjętych Ram określających procedury dystrybucji urządzeń teleinformatycznych oraz udostępniania infrastruktury szkołom oraz innym placówkom oświatowym po odbyciu konsultacji społecznych.
W publikacji zaprezentowano zbiór dobrych praktyk oraz rekomendacji dotyczących edukacji uczniów wielokulturowych. Autorzy wskazują kluczowe bariery i trudności włączania uczniów ukraińskich do szkół w Polsce oraz sugerują zmiany organizacyjne i metodyczne, które mogą wspierać ich efektywną integrację.
Nie czy i komu, lecz w jak wielkim stopniu potrzebne są mikropoświadczenia - o tym, a także o wielu innych kwestiach związanych z rozwojem mikropoświadczeń w Polsce dyskutowali eksperci zgromadzeni 15 października 2024 r. w Hotelu Bellotto w Warszawie.
Zapraszamy do korzystania z kolejnych vademeców z cyklu „Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?”, które są pomocą dla uczniów na różnych etapach edukacji. To nie tylko praktyczne narzędzie, ale także inspiracja do tego, by nauka stała się przyjemnością i kluczem do sukcesu.
W Dniu Edukacji Narodowej, 14 października 2024 r., w Ministerstwie Edukacji Narodowej odbyła się uroczysta gala wręczenia medali Komisji Edukacji Narodowej.
W projekcie "Szkoła dostępdla dla wszystkich" powstają materiały mające na celu podniesienie kompetencji nauczycieli specjalistów w zakresie udzielania wsparcia uczniom, rodzicom i nauczycielom, także z doświadczeniem migracji.
Kolejna publikacja z serii vademeców "Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?" adresowana jest do dyrektorów i dyrektorek szkół. Znajdziemy w nim konkretne wskazówki, narzędzia i podpowiedzi, jakie działania można podjąć, aby skutecznie wspierać nauczycieli, uczniów i rodziców w rozwijaniu umiejętności samodzielnego uczenia się.