• Home
  • Contact
  • Declaration of accessibility
  • List of projects implemented by IBE financed with EU funding
EN
  • PL
Kwartalnik Edukacja Kwartalnik Edukacja Kwartalnik Edukacja
 

ukr

  • O czasopiśmie
    • Informacje o kwartalniku
    • Standardy etyczne
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Kontakt
    • Recenzenci
  • dla Autorów
    • Wytyczne dla autorów
    • Proces recenzji
    • Zgłoszenia
  • dla Recenzentów
  • Archiwum
    • 2021
      • Edukacja 02 (157) 2021
      • Edukacja 01 (156) 2021
    • 2020
      • Edukacja 04 (155) 2020
      • Edukacja 03 (154) 2020
      • Edukacja 02 (153) 2020
      • Edukacja 01 (152) 2020
    • 2019
      • Edukacja 04 (151) 2019
      • Edukacja 03 (150) 2019
      • Edukacja 02 (149) 2019
      • Edukacja 01 (148) 2019

Kwartalnik Edukacja 02/2021

baner numer edukacja 2020 03

Pobierz cały numer Kwartalik EDUKACJA 02/2021 (plik PDF)

Details
Wioletta Sołtysiak logo
Empty
  •  Print 
  • Email

Social media dla edukacji dzieci w opinii studentów

  Pobierz plik PDF

Details
Ewa Kos logo
Empty
  •  Print 
  • Email

Ojciec – znaczący inny na ścieżkach formalnej i pozaformalnej edukacji kobiet

  Pobierz plik PDF

Details
Mateusz Szurek logo
Empty
  •  Print 
  • Email

Problem określenia tożsamości narodowej i stosunku do języka na przykładzie czternastoletniego Australijczyka polskiego pochodzenia

  Pobierz plik PDF

Details
Sylwia Wrona, Natalia Józefacka logo
Empty
  •  Print 
  • Email

Wczesne objawy spektrum autyzmu – przegląd badań

  Pobierz plik PDF

Details
Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk logo
Empty
  •  Print 
  • Email

Profil Rozwoju Emocjonalnego i Społecznego (PREiS) w szkolnej ocenie funkcjonalnej

  Pobierz plik PDF

Details
Michał Hnatiuk logo
Empty
  •  Print 
  • Email

Efektywność kształcenia jako działanie wypadkowe różnorodnych czynników. Czynnik ekonomiczny

  Pobierz plik PDF

Aktualny numer kwartalnika EDUKACJA

Edukacja 02 2020 okladka

Social media dla edukacji dzieci w opinii studentów

  • By Wioletta Sołtysiak
  • Wioletta Sołtysiak

Ojciec – znaczący inny na ścieżkach formalnej i pozaformalnej edukacji kobiet

  • By Ewa Kos
  • Ewa Kos

Problem określenia tożsamości narodowej i stosunku do języka na przykładzie czternastoletniego Australijczyka polskiego pochodzenia

  • By Mateusz Szurek
  • Mateusz Szurek

Wczesne objawy spektrum autyzmu – przegląd badań

  • By Sylwia Wrona, Natalia Józefacka
  • Sylwia Wrona, Natalia Józefacka

Profil Rozwoju Emocjonalnego i Społecznego (PREiS) w szkolnej ocenie funkcjonalnej

  • By Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk
  • Tomasz Knopik, Ewa Domagała-Zyśk

Efektywność kształcenia jako działanie wypadkowe różnorodnych czynników. Czynnik ekonomiczny

  • By Michał Hnatiuk
  • Michał Hnatiuk

IBE NEWS

Briefing on IBE’s Scientific Council meeting

  • 2023-03-02

PIRLS 2021. Attitudes towards reading

  • 2023-02-23

ReferNet Poland. The most important plans for 2023

  • 2023-01-19

IBE Director Robert T. Ptaszek has been awarded a Belvedere Professorship

  • 2022-09-23

Assoc. Prof. Robert T. Ptaszek awarded a diploma from the Main Council of Research Institutes

  • 2022-09-14

Mobile Future Labs. Raising the competencies of students and teachers together 

  • 2022-09-09

Instytut

  • Kontakt
  • Directors of the Institute
  • Scientific Council

Przydatne Informacje

  • BIP
  • RODO
  • polityka prywatności
  • deklaracja dostępności

Media Społecznościowe

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Copyright © 2023 Instytut Badań Edukacyjnych. All Rights Reserved.
In order to provide you with the best online experience this website uses cookies.

In order to provide you with the best online experience this website uses cookies.

By using our website, you agree to our use of cookies. Learn more

I agree

Information cookies

Cookies are short reports that are sent and stored on the hard drive of the user's computer through your browser when it connects to a web. Cookies can be used to collect and store user data while connected to provide you the requested services and sometimes tend not to keep. Cookies can be themselves or others.

There are several types of cookies:

  • Technical cookies that facilitate user navigation and use of the various options or services offered by the web as identify the session, allow access to certain areas, facilitate orders, purchases, filling out forms, registration, security, facilitating functionalities (videos, social networks, etc..).
  • Customization cookies that allow users to access services according to their preferences (language, browser, configuration, etc..).
  • Analytical cookies which allow anonymous analysis of the behavior of web users and allow to measure user activity and develop navigation profiles in order to improve the websites.

So when you access our website, in compliance with Article 22 of Law 34/2002 of the Information Society Services, in the analytical cookies treatment, we have requested your consent to their use. All of this is to improve our services. We use Google Analytics to collect anonymous statistical information such as the number of visitors to our site. Cookies added by Google Analytics are governed by the privacy policies of Google Analytics. If you want you can disable cookies from Google Analytics.

However, please note that you can enable or disable cookies by following the instructions of your browser.