Prezentacja Profilu dla szkół średnich. Trwają zapisy na webinar informacyjny
Zapraszamy na ostatnie spotkanie online poświęcone Profilowi absolwenta i absolwentki dla szkół ponadpodstawowych. Webinar rozpocznie się 30 czerwca o godz. 16.30.
Zapraszamy na ostatnie spotkanie online poświęcone Profilowi absolwenta i absolwentki dla szkół ponadpodstawowych. Webinar rozpocznie się 30 czerwca o godz. 16.30.
Mamy projekty nowych podstaw programowych dla wychowania przedszkolnego i szkoły podstawowej. 22 zespoły ekspertów opracowały wstępne wersje dokumentów, które teraz trafiają do recenzji.
Rozpoczęły się zapisy na kolejny webinar informacyjny dotyczący powstającego Profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Spotkanie online odbędzie się 9 czerwca o godz. 16.30.
- Rola badań naukowych przy wprowadzaniu zmian w systemie edukacji, potrzeba prowadzenia cyklicznych badań nad dobrostanem uczniów i nauczycieli, zapisy części ogólnej podstawy programowej dla szkoły podstawowej oraz założenia tygodnia projektowego - to główne tematy piątego posiedzenia Rady.
Część ogólna podstawy programowej oraz szkolny tydzień projektowy – to główne punkty, o których dyskutować będą członkowie Rady ds. monitorowania wdrażania reformy oświaty im Komisji Edukacji Narodowej.
To dziewiąty z piętnastu planowanych tygodni pracy, podczas których powstaje Profil absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Jakie zmiany zaproponowali interesariusze?
5 maja br. odbędzie się webinar, podczas którego zaprezentowana zostanie trzecia wersja Profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Spotkanie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale obowiązują na nie zapisy.
– Chcemy włączyć w nauczanie przedmiotowe troskę o wartości i postawy. Musimy stworzyć nauczycielom dobre warunki pracy i umożliwić wsparcie, tam gdzie jest ono potrzebne – stwierdził prof. Zbigniew Marciniak, przewodniczący Rady ds. monitorowania wdrażania reformy edukacji.
Instytut Badań Edukacyjnych (IBE-PIB) zaprasza do udziału w konsultacjach pierwszej wersji profilu absolwenta i absolwentki szkół ponadpodstawowych. Dokument powstał w oparciu o rozmowy z przedstawicielami szkół, młodzieży, szkolnictwa wyższego oraz pracodawców z 15 województw.