WYNIKI
Raporty krajowe – Polska
Raporty krajowe są opracowywane przez krajowe zespoły badawcze. Polskie raporty zawierają bardziej szczegółowe informacje o wynikach dotyczących Polski i wynikach polskich szkół. Są one dokładniej analizowane i opisywane, porównywane z wynikami z innych krajów i wynikami z poprzednich edycji, a także uwzględniają zmiany w polskim systemie edukacji.
PIRLS 2021
Krajowy raport z badania PIRLS 2021
Kaźmierczak J., Bulkowski K. (red.) (2023). Przeczytać i zrozumieć. Wyniki międzynarodowego badania osiągnięć czwartoklasistów w czytaniu – PIRLS 2021
Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych
PIRLS 2016
Krajowy raport z badania PIRLS 2016
Konarzewski K., Bulkowski K. (2017). PIRLS 2016. Wyniki międzynarodowego badania osiągnięć czwartoklasistów w czytaniu
Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych
PIRLS 2011
Konarzewski K. (2012). TIMSS i PIRLS 2011. Osiągnięcia szkolne polskich trzecioklasistów w perspektywie międzynarodowej
Warszawa: Centralna Komisja Egzaminacyjna
Zobacz publikację
Raporty międzynarodowe
Raporty międzynarodowe prezentujące wyniki poszczególnych edycji badania oraz inne publikacje i materiały dotyczące badania są dostępne na stronach IEA oraz Międzynarodowego Centrum Badawczego PIRLS.