flaga RPTekst łatwy do czytania

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Lubuski Kurator Oświaty Mariusz Biniewski serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia" dla kadr systemu oświaty z województwa lubuskiego, w szczególności: dyrektorów i dyrektorki publicznych i niepublicznych szkół podstawowych/ponadpodstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych.

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Opolski Kurator Oświaty Joanna Raźniewska serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa opolskiego, w szczególności: dyrektorów i dyrektorki publicznych i niepublicznych szkół podstawowych/ponadpodstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych z woj. opolskiego pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”.

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Małopolski Kurator Oświaty dr Gabriela Olszowska serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” dla dyrektorów publicznych i niepublicznych szkół podstawowych/ ponadpodstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych , pracowników pedagogicznych poradni psychologiczno-pedagogicznej z woj. małopolskiego.

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Małopolski Kurator Oświaty dr Gabriela Olszowska serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” dla dyrektorów publicznych i niepublicznych szkół podstawowych/ ponadpodstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych , pracowników pedagogicznych poradni psychologiczno-pedagogicznej z woj. małopolskiego.

Celem szkolenia jest przygotowanie poradni psychologiczno-pedagogicznych do poszerzania prowadzonej diagnozy o element oceny funkcjonalnej. Zgodnie z biopsychospołecznym modelem zdrowia takie podejście jest niezbędne do udzielania właściwego wsparcia dla dzieci i młodzieży w każdym wieku, z uwzględnieniem ich zasobów i mocnych stron oraz zakresu posiadanych przez nich indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych.

Wspieranie

dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży

FERS RP UE RGB 1

Wartość projektu: 109 779 600,00 zł

Dofinansowanie FERS: 90 590 125,92 zł

FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE