
Kierownik merytoryczny projektu
Doktor psychologii, mgr filozofii, specjalista w zakresie diagnozy i wspomagania rozwoju dzieci wybitnie zdolnych. Adiunkt w Instytucie Psychologii UMCS. Autor lub współautor narzędzi diagnostycznych ukierunkowanych na identyfikację zasobów uczniów z ponadprzeciętnym potencjałem intelektualnym. Ekspert MEN ds. edukacji włączającej.
W zespole EDUW pełni funkcję kierownika naukowego.

Lider projektu
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego.
Pracowała w administracji samorządowej oraz rządowej. Pełniła funkcję koordynatora projektów z zakresu doskonalenia kadr, kształcenia zawodowego. Była m.in. kierownikiem przedsięwzięcia strategicznego samorządu województwa pomorskiego z zakresu inwestycji w infrastrukturę szkół zawodowych oraz podnoszenia jakości oferty szkół zawodowych.
W zespole EDUW pełni funkcję liderki projektu.
Zastępca lidera projektu / Lider zadania 1
Socjolożka, ekspertka w zakresie zarządzania projektami i zarządzania w szkolnictwie wyższym, absolwentka EUROREG UW oraz MBA UAM, stażystka IBM Research Center, NY. Przez kilkanaście lat Dyrektorka Centrum Badań Naukowych w UMCS w Lublinie. Autorka, współautorka i koordynatorka licznych projektów w obszarze B+R, edukacji oraz rozwoju instytucji naukowych i modeli zarządzania uczelnią wyższą. W zespole EDUW jest Zastępczynią Liderki Projektu oraz pełni rolę Liderki Zadania 1.
Ekspert kluczowy ds. dostępności
Pedagog, andragog. Ekspert z zakresu realizacji programów i projektów w obszarze poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego i uczenia się przez całe życie.
W EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. dostępności.
Ekspert kluczowy ds. dostępności
Ekspert ds. dostępności cyfrowej i projektowania uniwersalnego. Projektant pierwszego na świecie systemu do wypożyczania cyfrowych książek dla osób niewidomych, dostępności portali takich jak gov.pl i Zintegrowana Platforma Edukacyjna.
W EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. dostępności.
Ekspert kluczowy ds. zasobów systemowych
Absolwentka socjologii i nauk politycznych; specjalistka ds. badań społecznych; przez blisko 15 lat zaangażowana w programy stypendialne dla dzieci i młodzieży; pomysłodawczyni i koordynatorka projektów społeczno-kulturalnych skierowanych do młodzieży. Od 2022 roku realizuje badania społeczne dotyczące poczucia samotności w polskim społeczeństwie.
W zespole EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. zasobów systemowych.
Ekspert kluczowy ds. ICF
Pedagożka specjalna, doktorka nauk społecznych w dziedzinie pedagogika, ekspertka ds. dostępności i projektowania uniwersalnego. Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób z niepełnosprawnościami Zainteresowania naukowe i działalność edukacyjna obejmują: diagnozę funkcjonalną dzieci ze szczególnymi potrzebami, diagnozę trudności w czytaniu oraz pisaniu uczniów niewidomych, wyrównywanie szans edukacyjnych.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki kluczowej ds. ICF
Ekspertka kluczowa ds. tranzycji
Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, doradca zawodowy, nauczyciel akademicki, trener, adiunkt na Uniwersytecie WSB Merito w Warszawie. Autorka ponad 70 publikacji naukowych i metodycznych oraz programów edukacyjnych dla nauczycieli i e-podręczników akademickich. Współautorka vademeców nt. samodzielnego uczenia się. Ekspert w zakresie doradztwa zawodowego, wiceprzewodnicząca Komitetu Edukacji Zawodowej Krajowej Izby Gospodarczej, prezes Oddziału Łódzkiego Narodowego Forum Doradztwa Kariery, wiceprezes Fundacji Centrum Doskonalenia i Nauki.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki kluczowej ds. tranzycji.

Kierownik badań
Ekonomista związany z Wydziałem Nauk Ekonomicznych UW oraz DELab UW. Specjalista z zakresu data science, analizy preferencji oraz wyceny dóbr nierynkowych. Realizował projekty badawcze z obszaru gospodarki cyfrowej i ekonomii rynku pracy m.in. dla Komisji Europejskiej, Eurostatu oraz Banku Światowego. W zespołe EDUW pełni funkcję kierownika badań w zadaniu 1.

Ekspertka główna ds. zasobów systemowych
Pedagożka specjalna (oligofrenopedagogika), terapeutka, nauczycielka. Od kilkunastu lat pracuje z dziećmi oraz młodzieżą ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi. Pracowała zarówno w szkołach specjalnych, jak i w przedszkolu ogólnodostępnym wspierając dzieci i nauczycieli, poprzez koordynowanie edukacji włączającej. W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki głównej ds. zasobów systemowych.
Ekspert ds. prawnych
Lider zadania
Psycholog, doradca zawodowy, politolog o specjalności polityka społeczna i praca socjalna, mediator, doktorantka, ukończone 4-letnie studia doktoranckie w Instytucie Psychologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Od lat związana z pracą w placówkach oświatowych, koordynator, ekspert wiodący i merytoryczny m.in. w projektach pozakonkursowych MEN.
Członek zespołu MEN ds. opracowania narzędzia do monitoringu i badania stopnia realizacji wdrażania standardów obowiązujących MOW, obecnie członek grupy do spraw standardów ochrony małoletnich dla szkół przy Ministerstwie Sprawiedliwości.
W zespole EDUW pełni funkcję lidera zadania nr 2.
Ekspert kluczowy ds. materiałów szkoleniowych i edukacyjno-informacyjnych
Pedagog specjalny, trenerka, autorka artykułów, redaktorka merytoryczna publikacji dla kadr systemu oświaty. Ukończyła staż z zakresu socjoterapii oraz Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów Gestalt. Absolwentka szkoleń: dla liderów zmian w obszarze kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (MEN), dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji, z zakresu treningu umiejętności społecznych – TUS. Posiada doświadczenie zawodowe w pracy jako socjoterapeutka, pedagog szkolny. Obszarem jej zainteresowań jest edukacja włączająca i wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami.
W zespole EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. materiałów szkoleniowych i edukacyjno-informacyjnych.
Ekspert kluczowy ds. psychometrii
Doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii, absolwent studiów doktoranckich i magisterskich Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Na co dzień pracownik w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej (kierownik Zakładu Psychologii Lotniczej i pracowni diagnostycznej). Specjalizuje się w psychometrii i statystyce. Swoją wiedzę i doświadczenie w tych obszarach wykorzystuje jako naukowiec i jako dydaktyk, zarówno w WIML, jak i współpracując z innymi podmiotami (jest m.in. konsultantem z zakresu psychometrii w Pracowni Testów Psychologicznych PTP).
W zespole EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. psychometrii.
Ekspert kluczowy ds. narzędzi diagnostycznych
Doktor psychologii, adiunkt dydaktyczny w Uniwersytecie SWPS na Wydziale Psychologii w Warszawie.
Od kilkunastu lat zajmuje się psychologią różnic indywidualnych, diagnozą psychologiczną i pomiarem psychologicznym. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularyzujących.
Brała udział w licznych projektach naukowych oraz praktycznych, opracowując testy i kwestionariusze psychologiczne.
W zespole EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. narzędzi diagnostycznych.
Ekspert kluczowy ds. narzędzi diagnostycznych
Doktor psychologii, pracownik Wydziału Projektowania Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Wykładowca akademicki, autor i współautor licznych badań naukowych i publikacji z zakresu psychologii edukacji. Zajmuje się badaniami edukacyjnymi, przemocą rówieśniczą, szkolnymi uwarunkowaniami efektywności kształcenia, statystyką i psychometrią.
W zespole EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. narzędzi diagnostycznych
Ekspert główny ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych
Doktor nauk społecznych, nauczyciel akademicki, pedagog, doradca zawodowy, mediator, coach. Autorka programów mediacyjnych w Polsce i w Europie i projektów badawczych w tym zakresie.
W zespole EDUW pełni rolę eksperta ds. narzędzi diagnostycznych i metodycznych.
Ekspert kluczowy ds. narzędzi diagnostycznych
Pedagog, psycholog, doktor w dyscyplinie psychologia. Jej zainteresowania badawcze dotyczą zdolności matematycznych i uwarunkowań osiągnięć matematycznych, szczególnie poznawczej reprezentacji liczby, specyfiki lęku przed matematyką, postaw wobec matematyki i rezyliencji matematycznej.
W zespole EDUW pełni rolę eksperta kluczowego ds. narzędzi diagnostycznych.
Kierownik badań
Pracowniczka w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie. Zajmuje się psychologią rozwoju człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki rozwoju funkcji wykonawczych oraz osobowości w dzieciństwie oraz w adolescencji.
W zespole EDUW pełni rolę kierownika badań w Zadaniu 2.
Kierownik badań
Absolwentka psychologii. Wieloletni nauczyciel języka angielskiego, tłumacz i korektor tekstów specjalistycznych z języka angielskiego. Pełniła funkcję project managera w międzynarodowym biurze tłumaczeń oraz koordynatora prac i badań Pracowni Języków Obcych w projekcie IBE Entuzjaści Edukacji.
W zespole EDUW pełni rolę kierowniczki badań w zadaniu 2.4.
Ekspertka główna ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie psychologia, psycholog dziecięcy, wykładowca akademicki (UJ i SWPS), certyfikowany trener. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej i diagnostycznej z dziećmi i młodzieżą. Zainteresowania naukowe: psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży, psychologia rehabilitacji, alternatywne metody nauczania, samoregulacja, kulturowe uwarunkowania rozwoju oraz edukacja globalna. Szczególnie interesuje się badaniami międzykulturowymi. Dwukrotna realizatorka autorskich projektów rozwojowych w Afryce Wschodniej na rzecz środowiska osób z niepełnosprawnościami, współfinansowanych przez MSZ w ramach programu Wolontariat Polska Pomoc.
W projekcie EDUW pełni funkcję ekspertki głównej ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych.
Ekspertka główna ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych
Absolwentka kognitywistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz informatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej, autorka publikacji z zakresu poznania matematycznego oraz human-robot interaction. W ramach doktoratu zajmuje się badaniami pamięci długotrwałej u osób z dyskalkulią. W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki głównej ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych.
W zadaniu 2 na stanowisku ekspertki głównej ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych.
Główny specjalista ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz
Psycholożka, badaczka, psychoterapeutka. Absolwentka studiów doktoranckich i szkoły doktorskiej. Posiada kwalifikacje interwentki kryzysowej, doradcy zawodowego, w trakcie certyfikacji z psychoterapii poznawczo-behawioralnej na Uniwersytecie SWPS. Jej doświadczenie badawcze obejmuje współpracę z międzynarodowymi organizacjami takimi jak OBWE czy UNICEF oraz ośrodkami badawczymi, takimi jak OBM przy Uniwersytecie Warszawskim czy Research Roma Centre przy Uniwersytecie Śląskim. Specjalizuję się w badaniach i działaniach praktycznych dotyczących kwestii społecznych i edukacyjnych mniejszości narodowych i etnicznych, ze szczególnym naciskiem na społeczność romską oraz osoby uchodźcze.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki ds. kontaktów z interesariuszami.

Główny specjalista
ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki ds. kontaktów z interesariuszami.

Główny specjalista
ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki socjologiczne. Autorka publikacji z zakresu udziału grup interesu w tworzeniu polityk publicznych, a także działań interesariuszy w przestrzeni cyfrowej. Badaczka i wykonawczyni projektów finansowanych ze środków Horyzont 2020, Polsko-Niemieckiej Fundacji na rzecz Nauki oraz Funduszy Norweskich, dotyczących m.in. działania interesariuszy w kontekście polityki unijnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała również koordynując projekty komunikacyjne w sektorze publicznym i prywatnym.
W zespole EDUW pełni funkcję głównej specjalistki ds. kontaktu z interesariuszami projektu i analiz

Ekspertka główna
ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych
Doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pracowniczka naukowo-dydaktyczna Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Zakładzie Socjopedagogicznych Problemów Młodzieży. Jej zainteresowania naukowo-badawcze koncentrują się wokół problematyki funkcjonowania współczesnej młodzieży w aktualnej rzeczywistości społeczno-kulturowej (tożsamość, style życia, zachowania ryzykowne, kultura młodzieżowa). Autorka licznych publikacji naukowych dotyczących współczesnej młodzieży. Doświadczenie naukowe zdobywa i pogłębia poprzez udział w licznych konferencjach oraz projektach naukowych. Jej praca zawodowa to również praktyka pedagogiczna: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczennic i uczniów, warsztatów dla młodzieży.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki głównej ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych.
Lider zadania
Psycholog, pedagog specjalny (surdopedagog), neurologopeda. Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Krajowy Koordynator Europejskiej Agencji ds. Specjalnych Potrzeb i Edukacji Włączającej. Autorka wielu publikacji naukowych, uczestniczka konferencji naukowych i popularno-naukowych z zakresu logopedii, pedagogiki specjalnej, psychologii. Od ponad 19 lat pracuje z małymi dziećmi w zakresie wspomagania ich rozwoju poznawczego i komunikacji; prowadzi indywidualne konsultacje psychologiczne zarówno dla dzieci, młodzieży jak i ich rodziców. Współpracuje z nauczycielami w zakresie dostosowania metod i form pracy dla dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i komunikacyjnymi. Specjalizuje się w diagnozie i terapii logopedycznej i psychologicznej dzieci z afazją, niedokształceniem mowy pochodzenia korowego, z uszkodzonym słuchem, z opóźnionym rozwojem mowy a także z innymi zaburzeniami w zakresie rozwoju.
W zespole EDUW pełni funkcję liderki Zadania 3.
Ekspert kluczowy ds. pakietów diagnostycznych
Doktor nauk humanistycznych, pedagog specjalny, neurologopeda, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Laboratorium Pedagogiki Specjalnej.Przewodniczą zarządu Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Autyzmem ProFUTURO w Poznaniu, członek zespołu ECHO Autism Poland. Szkoleniowiec rad pedagogicznych, nauczycieli, logopedów, specjalistów zajmujących się diagnozą i terapią osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, oraz rodziców i opiekunów osób z ASD i zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji.
Zainteresowania naukowe i działalność edukacyjna obejmują: diagnozę pod kątem zaburzeń spektrum autyzmu, diagnozę funkcjonalną dzieci z trudnościami rozwojowymi, diagnozę logopedyczną zaburzeń rozwoju mowy u dzieci, terapię pedagogiczną i neurologopedyczną osób ASD, z zaburzeniami genetycznymi oraz z zaburzeniami w rozwoju mowy i języka; komunikację AAC osób z zaburzeniami w rozwoju mowy.
W zespole EDUW pełni funkcję eksperta kluczowego ds. pakietów diagnostycznych.
Ekspert kluczowy ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych
Doktor nauk humanistycznych, pedagog, adiunkt w Pracowni Badań nad Procesem Uczenia się na Wydziale Studiów Edukacyjnych oraz członek zarządu Centrum Neuronauki Poznawczej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prowadzi badania i publikuje w zakresie uczenia się wspomaganego technologicznie, nowych technologii edukacyjnych, technologii wspierających edukację osób ze SPE, kompetencji matematycznych i procesów poznawczych, szczególnie w kontekście uczenia się z wykorzystaniem aplikacji edukacyjnych wykorzystywanych w urządzeniach mobilnych.
W zespole EDUW pełni rolę eksperta kluczowego ds. narzędzi diagnostycznych.
Ekspert kluczowy ds. UD
Pedagog, surdopedagog, dydaktyk. Badaczka w projektach z zakresu systemów edukacji specjalnej w różnych krajach, postrzegania niepełnosprawności, osób z niepełnosprawnościami w systemie szkolnictwa wyższego. Wydziałowa koordynaor ds. dostępności w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki kluczowej ds. universal design.
Kierownik badań
Doktor habilitowany, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Jest pełnomocnikiem rektora ds. otwartej nauki, dyrektorem Centrum Neuronauki Poznawczej, kierownikiem Pracowni Badań nad Procesem Uczenia Się oraz profesorem na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Opublikował kilka książek i kilkadziesiąt tekstów naukowych dotyczących technologicznego wspomagania uczenia się. Jego najnowsze badania dotyczą wykorzystania metod przezczaszkowej stymulacji mózgu do wspomagania procesu uczenia się. Jest ekspertem European Cooperation in Science and Technology, Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej oraz Lusófona University of Humanities and Technologies w Portugalii. Był członkiem ministerialnego zespołu doradczego ds. wykazów czasopism naukowych, a także koordynatorem naukowym projektu Neuro-MIG, w ramach którego badania prowadziło blisko 200 naukowców z 31 krajów. Otrzymał wiele nagród naukowych, w tym Nagrodę Naukową PAN i stypendium MNiSW dla wybitnych młodych naukowców.
W projekcie EDUW pełni funkcję kierownika badań w zadaniu 3.
Ekspert główny ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych
Pedagog specjalny, doktor nauk społecznych, pracownik naukowo-dydaktyczny Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego. Zaangażowana w projekty miejskie wspierające uelastycznianie systemu edukacji dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi a szczególności ze złożonymi trudnościami komunikacyjnymi. Koordynatorka projektu „Wsparcie procesu inkluzji dzieci z niepełnosprawnością słuchu” realizowanego od 2020r. w Gdańsku. Autorka badań oraz publikacji naukowych dotyczących rodziny dziecka z niepełnosprawnością, relacji między szkołą a rodziną, a także inkluzji osób z niepełnosprawnością (zwłaszcza w wymiarze edukacyjnym).
W zespole EDUW pełni funkcję Ekspertki głównej ds. narzędzi diagnostycznych i materiałów metodycznych.
Kierownik badań
Doktor nauk humanistycznych, psycholog, adiunkt w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Naukowo zajmuje się problematyką różnic indywidualnych, postaw, wartości oraz uwarunkowań poczucia jakości życia. Trenerka warsztatów dla uczniów wspierające rozwój ich kompetencji emocjonalnych i społecznych.
W zespole EDUW pełni rolę kierownika badań.
Specjalista ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz
Socjolożka, badaczka z doświadczeniem akademickim i dydaktycznym, absolwentka studiów interdyscyplinarnych studiów doktoranckich w zakresie psychologii i socjologii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Posiada doświadczenie w projektowaniu, organizacji, realizacji projektów badawczych: społecznych, marketingowych i ewaluacyjnych.
W zespole EDUW pełni funkcję głównej specjalistki ds. kontaktów z interesariuszami projektu i analiz.

Liderka Zadania 4.
Pedagożka z wieloletnim doświadczeniem: nauczycielskim, w kierowaniu szkołami różnych etapów edukacji, trenerskim, coachingowym i mediatorskim. Moderatorka design thinking i action learning. Od 2010 roku zaangażowana w różnorodne projekty realizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych dotyczące badania jakości i efektywności edukacji, wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) i wspierania dzieci i młodzieży w samodzielnym uczeniu się. Promotorka idei uczenia się przez całe życie. W zespole EDUW pełni rolę Liderki Zadania 4.

Zastępczyni Liderki Zadania 4
Ekspertka ds. edukacji z wieloletnim doświadczeniem nauczycielskim, trenerskim i coachingowym. Od 15 lat tworzy i realizuje projekty wykorzystując m.in. metodykę design thinking i action learning. Od 2018 roku zaangażowana w projekty prowadzone przez Instytut Badań Edukacyjnych. W swojej pracy stawia na praktyczne rozwiązania, które pozwalają uczestnikom szkoleń nie tylko zdobywać wiedzę, ale również efektywnie wdrażać ją w codzienną pracę. W zespole EDUW pełni rolę Zastępczyni Liderki Zadania 4
Główna ekspertka ds. szkoleń
Logopedka, tyflopedagożka, surdopedagożka, nauczycielka dyplomowana, w przeszłości dyrektorka poradni psychologiczno-pedagogicznej. Liderka Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Ośrodku Rozwoju Edukacji. Ekspertka merytoryczna w projektach podnoszących jakość edukacji włączającej.
W zespole EDUW pełni rolę ekspertki głównej ds. szkoleń.
Główna ekspertka ds. szkoleń
Trenerka edukacji włączającej, kompetencji kluczowych i specjalistka z zakresu zarządzania oświatą, przywództwa edukacyjnego, nadzoru pedagogicznego, prawa oświatowego. Założycielka i moderatorka Klubu Aktywnego Dyrektora. Ekspertka oceniająca projekty społeczne finansowane z funduszy europejskich, współpracująca z Ministerstwem Edukacji, Ministerstwem Rozwoju. Uczestniczka wizyt studyjnych do krajów europejskich dla kadry zarządzającej oświatą, a także wyjazdu studyjnego w programie „International Leadership Programme” na zaproszenie Departamentu Stanu USA.
W zespole EDUW pełni rolę głównej ekspertki ds. szkoleń.
Ekspertka kluczowa ds. projektowania materiałów e-learningowych
Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie literaturoznawstwo (specjalista w zakresie komparatystyki mediów artystycznych i użytkowych), magister projektowania graficznego. Adiunkt w Katedrze Poetyki Intersemiotycznej i Komparatystyki Mediów WNH UKSW. Ekspertka/badaczka UX stron internetowych, aplikacji i platform e-learningowych w Ministerstwie Cyfryzacji, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Centralnym Ośrodku Informatyki i ostatnio w Instytucie Badań Edukacyjnych. Autorka książki Cyfrowa grafosfera, wprowadzenie do badań nad graficzną organizacją środowiska cyfrowego.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki kluczowej ds. projektowania materiałów e-learningowych.

Ekspertka główna ds. szkoleń
Pedagog, trener i doradca zawodowy. Posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze edukacji, szkoleń, doradztwa zawodowego i badań. Piętnaście lat pracowała w szkołach jako pedagog, socjoterapeuta i doradca zawodowy. Od kilkunastu lat współpracuje z Instytutem Badań Edukacyjnych w projektach badawczych i wdrożeniowych - Entuzjaści Edukacji, Zintegrowany System Kwalifikacji, Nauczyciele Zawodu. Prowadziła seminaria, spotkania konsultacyjne, doradztwo oraz różne formy badań, w tym autorskie warsztaty badawcze.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń twardych „na miękko”. Przekazuje treści opierając się na doświadczeniu zawodowym, łącząc perspektywy trenera, pedagoga i badacza oraz kierując celem, by uczestnicy oprócz wiedzy, otrzymywali praktyczne narzędzia i rozwijali umiejętności.
W zespole EDUW pełni rolę głównej ekspertki ds. szkoleń.

Ekspertka główna ds. szkoleń
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2010 roku zatrudniona w Instytucie Badań Edukacyjnych, gdzie realizowała projekty badawcze i wdrożeniowe - Entuzjaści Edukacji, Zintegrowany System Kwalifikacji, Nauczyciele Zawodu. W ramach swojej pracy prowadziła badania, spotkania konsultacyjno-doradcze, seminaria i warsztaty oraz inicjowała i rozwijała partnerstwa na rzecz wdrażania i promocji ZSK oraz uczenia się przez całe życie.
Posiada bogate doświadczenie w organizacji i prowadzeniu seminariów, warsztatów oraz spotkań roboczych, zarówno w formie stacjonarnej, jak i online. Jej praktyka zawodowa obejmuje opracowanie programów szkoleniowych, przygotowanie materiałów dydaktycznych oraz skuteczne przekazywanie wiedzy. Zajmuje się moderowaniem dyskusji i angażowaniem uczestników poprzez interaktywne metody pracy. W swojej działalności wykorzystuje nowoczesne narzędzia cyfrowe, dostosowując szkolenia do specyfiki grupy i jej potrzeb.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki głównej ds. szkoleń.

Ekspertka główna ds. szkoleń
Absolwentka socjologii UG. Badaczka, trenerka i promotorka rozwiązań na rzecz uczenia się przez całe życie (LLL).
Posiada wieloletnie doświadczenie badawcze. Przez ponad 18 lat związana z firmą badawczą PBS spółka z o.o., gdzie zajmowała się badaniami rynku. Zarządzała projektami poświęconymi tematyce: funkcjonowania regionalnych rynków pracy, aktywizacji zawodowej, jakości i efektywności edukacji. Od marca 2018 roku zatrudniona w Instytucie Badań Edukacyjnych. W latach 2018 - 2023 pełniła rolę doradcy i promotora Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w regionie pomorskim. Działając na rzecz wdrażania i promocji ZSK prowadziła seminaria, warsztaty oraz spotkania konsultacyjno doradcze z różnorodnymi interesariuszami z obszaru edukacji i rynku pracy. Jako główna specjalistka ds. badań i analiz w projekcie Nauczyciele Zawodu prowadziła warsztaty badawcze z nauczycielami i dyrektorami szkół branżowych zgłębiając temat potrzeb i barier w kształceniu i doskonaleniu kadr uczących.
W swojej pracy trenerskiej zajmuje się kompleksowym przygotowaniem szkoleń zarówno w formule stacjonarnej jak i on- line. Kładzie nacisk na dopasowanie treści i formy przekazu do potrzeb oraz specyfiki grupy. Angażuje uczestników wykorzystując narzędzia aktywizujące podczas prowadzenia szkoleń.
W zespole EDUW pełni rolę ekspertki głównej ds. szkoleń.

Ekspertka główna ds. szkoleń
Specjalizuje się w prowadzeniu seminariów, warsztatów i spotkań roboczych zarówno w formule stacjonarnej, jak i online. Jej praktyka trenerska obejmuje kompleksowe przygotowanie i organizację spotkań, opracowanie materiałów dydaktycznych, realizację merytorycznych szkoleń, moderowanie dyskusji oraz angażowanie uczestników w interaktywne formy pracy. W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia cyfrowe wspierające proces uczenia się oraz dostosowuje treści szkoleniowe do specyfiki i potrzeb grupy.
Od lat związana z Instytutem Badań Edukacyjnych, gdzie pełniła funkcje m.in. głównej specjalistki ds. badań i analiz w projekcie Nauczyciele Zawodu oraz regionalnej liderki ds. Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
W ramach swoich działań prowadziła badania terenowe, spotkania konsultacyjno-doradcze, seminaria i warsztaty oraz inicjowała i rozwijała partnerstwa na rzecz wdrażania i promocji ZSK oraz uczenia się przez całe życie (LLL).
Aktywnie angażuje się w działalność społeczną, gdzie działa na rzecz zwiększania świadomości społecznej o autyzmie oraz wdrażania rozwiązań wspierających osoby w spektrum autyzmu.
W zespole EDUW pełni funkcję ekspertki głównej ds. szkoleń.