PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Zmiany w szkołach
Projekty
Wydarzenia
Badania Międzynarodowe
Publikacje
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
uczenie się
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas I-III
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas IV–VIII
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać dziecko i nastolatka w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla rodziców uczniów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas I-III
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas IV-VIII
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Modele uczenia się a proces zmian edukacyjnych
Motywacja uczniów do uczenia się zagadnień przyrodniczych wobec wyzwań zdalnej edukacji
O edukacji nieformalnej w polskim dyskursie andragogicznym – przegląd konceptualizacji
O nieformalnym uczeniu się dorosłych: perspektywy, wyzwania i konteksty
Skuteczność procesu uczenia się z wykorzystaniem TIK a pobudzenie układu nagrody – studium krytyczne
Słowo wstępne
Zastosowanie doświadczeń i eksperymentów w nauczaniu chemii i biologii
empty
YOU MUST ENABLED JS