flaga RPTekst łatwy do czytania

ISBN/ISSN: 978-83-68313-20-8

Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów

Bernadetta Czerkawska, Tomasz Kasprzak, Michał Rostworowski, Małgorzata Borowska-Leszczyszyn, Katarzyna Olejnik, Małgorzata Ostrowska

Instytut Badań Edukacyjnych, 2024

Inspiracją do stworzenia publikacji „Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów” stało się rozporządzenie MEN zmieniające podejście do prac domowych. Kolejna publikacja z serii vademeców adresowana jest do dyrektorów i dyrektorek szkół. Znajdziemy w nim konkretne wskazówki, narzędzia i podpowiedzi, jakie działania można podjąć, aby skutecznie wspierać nauczycieli, uczniów i rodziców w rozwijaniu umiejętności samodzielnego uczenia się. W poradniku są również scenariusze rad pedagogicznych, spotkań z rodzicami, przykłady zajęć z uczniami oraz arkusze obserwacji lekcji i ewaluacji. Zostały one tak przygotowane, żeby można było je wydrukować, wypełniać i korzystać z nich w praktyce. Te strony zostały oznaczone symbolem drukarki.

 Zobacz publikację

  • Projekt: Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
  • Typ publikacji: Poradnik
  • Język: PL
  • WCAG - TAK
  • Dziedzina: Edukacja i pedagogika