Home
Contact
Declaration of accessibility
EN
PL
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
NEWS
Maciej Tauber, IQS6 Project Leader, appointed to the Physical Education Core Curriculum Team
News
Institute
The Institute
Directors of the Institute
Scientific Council
Events
Global Forum
National Projects
A career without barriers
Accessible School for All
Contemporary problems of upbringing
Department of Media Education and Artificial Intelligence
Development of the career tracking system of post-primary school graduates
Educating Vocational Teachers
Graduate Profile
How to support pupils in independent learning?
Integrated Qualifications Register
Integrated Qualifications System
National identity in the school education process
Microcredentials
Reading in adults
Supporting the accessibility of education for children and youth
Using laptops and ICT
International projects
EuropeAid
ICCS
PIAAC
PIRLS
PISA
Preparing and implementing international educational studies
ReferNet
TALIS
TIMSS
Completed projects
NATIONAL
A CHANCE
Integrated Skills Strategy
Monitoring The Professional And Educational Pathways Of Vocational School Graduates
INTERNATIONAL
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
TRANSVAL-EU
Publications
National Qualifications Framework
EBIS
Edukacja
YOU MUST ENABLED JS
publikacja
Enter Part of Title
Display #
5
10
15
20
25
30
50
100
All
1/2024 Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej
2/2024 Krytyczne myślenie, ocena wiarygodności informacji. Wnioski z międzynarodowych badań edukacyjnych i przeglądu literatury
An IBE publication: Reasonable Accommodation in Education. A Guide for Teachers
Analiza „Krytyczne myślenie, ocena wiarygodności informacji” - wnioski z międzynarodowych badań edukacyjnych i przeglądu literatury
Analysis: “Critical thinking, assessing the credibility of information” – findings from international studies on education and a literature review
Informatory dotyczące prac domowych już do pobrania
Informatory dotyczące prac domowych już do pobrania
Jak wspierać dzieci, uczniów i uczennice w radzeniu sobie z kryzysem powodziowym?
New publication – monograph “Error in didactics” prepared on the basis of PISA surveys
Nowa publikacja – monografia „Błąd w dydaktyce” przygotowana na podstawie badań PISA
Publikacja IBE: Racjonalne usprawnienia w edukacji. Poradnik dla nauczycieli i nauczycielek
IBE NEWS
TIMSS 2023. Ogłoszono wyniki najnowszej edycji Międzynarodowego Badania Nauczania Matematyki i Nauk Przyrodniczych!
2024-12-03
Conference: “The modern school and graduate of the future: results of the public consultations and next steps”
2024-11-29
Analysis: “Critical thinking, assessing the credibility of information” – findings from international studies on education and a literature review
2024-11-29
TIMSS 2023 – Announcing the most recent study results!
2024-10-29
IBE is organising the conference on “How to support pupils in self-directed learning?”
2024-11-13
Competences based on knowledge in the core curriculum – Knowledge-rich curriculum
2024-11-25
empty
YOU MUST ENABLED JS