Strona główna
Kontakt
BIP
RODO
Deklaracja dostępności
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Profil Absolwenta
Seminarium: Od przyjemności czytania do zmiany programowej w szkołach
Aktualności
Instytut
O instytucie
Kierownictwo
Struktura organizacyjna
Rada Naukowa
Patronat IBE
Do pobrania
Zgłoszenie naruszenia prawa
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Global Forum
Projekty krajowe
Czytanie u dorosłych
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Współczesne problemy wychowania
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
BIObec
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowana Strategia Umiejętności
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
MIĘDZYNARODOWE
ConstructyVET
CROSSCUT
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
YOU MUST ENABLED JS
edukacja dostępna
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
An IBE publication: Universal design for learning. A guidebook for teachers
Dostępność architektoniczna- Mateusz Ciborowski
Dostępność cyfrowa- Mateusz Ciborowski
Dostępność informacyjno-komunikacyjna- Mateusz Ciborowski
Dostępność w edukacji - cykl filmów
Konferencja “Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiązania”
Konsultacje w języku ukraińskim w ramach projektu "Szkoła dostępna dla wszystkich"
Placówki doskonalenia nauczycieli - Ewa Nosowicz
Podsumowanie konferencji „Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiązania”
Podsumowanie konferencji „Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiązania”
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne - Jolanta Aleksandra Rodzewicz
Projekt UNICEF (ASA) na prezentacji raportu w Ambasadzie Brytyjskiej
Projektowanie uniwersalne w edukacji (UDL)- dr Magdalena Bełza-Gajdzica
Publikacja IBE: Projektowanie uniwersalne w edukacji. Poradnik dla nauczycieli i nauczycielek
Ruszyły warsztaty dla uczestników projektu "Szkoła dostępna dla wszystkich"
Ruszyły warsztaty dla uczestników projektu "Szkoła dostępna dla wszystkich"
Seminarium: Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia
Specjalistyczne centra wspierania edukacji włączającej- Wanda Agnieszka Jabłońska
The “Idea Generator for Accessible Education” – a social innovation competition
Transmisja z konferencji „Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiązania”
empty
YOU MUST ENABLED JS