PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Reforma26
Projekty
Badania Międzynarodowe
Wydarzenia
Baza wiedzy
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
Edukacja
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Ekspertyza
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
BŁĄD W DYDAKTYCE Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne
Projekt:
PISA
Typ publikacji:
Monografia
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Cyfrowa edukacja dziś: między szansą a wyzwaniem – studium porównawcze
Dzieci w świecie neuroróżnorodności a kształtowanie kompetencji potrzebnych na rynku pracy. Jak wspierać dzieci w rozpoznawaniu, rozumieniu i pokonywaniu wyzwań neuroróżnorodności. Poradnik dla nauczycieli
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Dzieci w świecie neuroróżnorodności a kształtowanie kompetencji potrzebnych na rynku pracy. Jak wspierać dzieci w rozpoznawaniu, rozumieniu i pokonywaniu wyzwań neuroróżnorodności. Poradnik dla rodziców.
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
IBE Conference: Educational differences and the gender of students
IBE is organising the conference on “How to support pupils in self-directed learning?”
Innowacje pedagogiczne. Poradnik dla nauczycieli
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Inny w wirtualnej klasie: Lacanowska interpretacja edukacji opartej na AR i VR
Jak odkrywać i rozwijać talenty, pasje i specyficzne umiejętności uczniów w perspektywie tranzycji na rynek pracy
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak prowadzić warsztaty? Garść porad i dobrych praktyk
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Scenariusz lekcji
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas I-III
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas IV–VIII
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak stworzyć wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego (WSDZ) i program realizacji doradztwa zawodowego na dany rok szkolny z przykładami dobrych praktyk dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak uczyć się na studiach? Poradnik dla studentek i studentów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać dziecko i nastolatka w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla rodziców uczniów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas I-III
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas IV-VIII
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Strona 1 z 4
start
◄
1
2
3
4
►
koniec
empty
YOU MUST ENABLED JS