PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Zmiany w szkołach
Projekty
Wydarzenia
Badania Międzynarodowe
Publikacje
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
Edukacja
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Ekspertyza
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
BŁĄD W DYDAKTYCE Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne
Projekt:
PISA
Typ publikacji:
Monografia
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Cyfrowa edukacja dziś: między szansą a wyzwaniem – studium porównawcze
Dzieci w świecie neuroróżnorodności a kształtowanie kompetencji potrzebnych na rynku pracy. Jak wspierać dzieci w rozpoznawaniu, rozumieniu i pokonywaniu wyzwań neuroróżnorodności. Poradnik dla nauczycieli
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Dzieci w świecie neuroróżnorodności a kształtowanie kompetencji potrzebnych na rynku pracy. Jak wspierać dzieci w rozpoznawaniu, rozumieniu i pokonywaniu wyzwań neuroróżnorodności. Poradnik dla rodziców.
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
IBE Conference: Educational differences and the gender of students
IBE is organising the conference on “How to support pupils in self-directed learning?”
Innowacje pedagogiczne. Poradnik dla nauczycieli
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Inny w wirtualnej klasie: Lacanowska interpretacja edukacji opartej na AR i VR
Jak odkrywać i rozwijać talenty, pasje i specyficzne umiejętności uczniów w perspektywie tranzycji na rynek pracy
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak prowadzić warsztaty? Garść porad i dobrych praktyk
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Scenariusz lekcji
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas I-III
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów klas IV–VIII
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak się uczyć przyjemnie i efektywnie? Vademecum dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak stworzyć wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego (WSDZ) i program realizacji doradztwa zawodowego na dany rok szkolny z przykładami dobrych praktyk dla szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak uczyć się na studiach? Poradnik dla studentek i studentów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać dziecko i nastolatka w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla rodziców uczniów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas I-III
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli klas IV-VIII
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Strona 1 z 3
start
◄
1
2
3
►
koniec
empty
YOU MUST ENABLED JS