PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Reforma26
Projekty
Badania Międzynarodowe
Wydarzenia
Baza wiedzy
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
Edukacja
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się? Vademecum dla nauczycieli szkół ponadpodstawowych
Projekt:
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Kilka słów o metodyce pracy nauczyciela. Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Projekt:
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Kompetencje (w) przyszłości. Praktyczny przewodnik
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Kształtowanie kontroli wolicjonalnej u dzieci i młodzieży: Stan wiedzy o czynnikach wychowawczych
Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłych
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Analiza
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Lęk przed matematyką – charakterystyka, uwarunkowania, interwencje
Projekt:
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Typ publikacji:
Ekspertyza
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Małe miasta wobec wyzwań idei uczenia się przez całe życia
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Monografia
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo
Metodologiczne wyzwania w ewaluacji międzynarodowych działań edukacyjnych na przykładzie projektu „EDU-ARCTIC – Engaging students in STEM education through Arctic research”
Metody i narzędzia w bilansie kompetencji. Podejście praktyczne
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Ekspertyza
Język:
PL
WCAG - NIE
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Projekt:
PISA
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo
Model ekologiczny w praktyce inkluzyjnej – perspektywa wsparcia procesu inkluzji dzieci z niepełnosprawnością słuchu
Model wspierający w doradztwie. Raport z badania doradców zawodowych w kontekście wdrażania ZSK
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo
Modele uczenia się a proces zmian edukacyjnych
Możliwości rozwoju zawodowego osób o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych w warunkach transformacji cyfrowej gospodarki
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Poradnik
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Myślenie otwarte i elastyczne. Dlaczego warto je rozwijać u uczniów i jak to robić?
Nauczyciel facylitatorem ucznia w świecie zmian i niepewności (kompetencje nauczyciela)
Projekt:
Kariera bez barier
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Nauczyciele i nauczycielki o podstawach programowych. Raport z konsultacji. Przedszkola i szkoły podstawowe
Projekt:
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF)
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Nauczycielki i nauczyciele o pracy w zawodzie. Wyniki Międzynarodowego Badania Nauczania i Uczenia się TALIS 2024
Projekt:
TALIS
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Socjologia i społeczeństwo
Nowe programy kształcenia dla nauczycielek i nauczycieli zawodu. Studia podyplomowe jako odpowiedź na potrzeby systemu edukacji zawodowej.
Projekt:
Nauczyciele Zawodu
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Pilotażowa prognoza zapotrzebowania na nauczycieli zawodu na rok 2025
Projekt:
Nauczyciele Zawodu
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika
Strona 2 z 4
start
◄
1
2
3
4
►
koniec
empty
YOU MUST ENABLED JS