EN
PL
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
NEWS
10,000 surveys have already been completed!
News
Institute
The Institute
Directors of the Institute
Scientific Council
Events
Global Forum
National Projects
A career without barriers
Accessible School for All
Contemporary problems of upbringing
Department of Media Education and Artificial Intelligence
Development of the career tracking system of post-primary school graduates
Educating Vocational Teachers
Graduate Profile
How to support pupils in independent learning?
Integrated Qualifications Register
Integrated Qualifications System
National identity in the school education process
Microcredentials
Reading in adults
Supporting the accessibility of education for children and youth
Using laptops and ICT
International projects
EuropeAid
ICCS
PIAAC
PIRLS
PISA
Preparing and implementing international educational studies
ReferNet
TALIS
TIMSS
Completed projects
NATIONAL
A CHANCE
Integrated Skills Strategy
Monitoring The Professional And Educational Pathways Of Vocational School Graduates
INTERNATIONAL
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
TRANSVAL-EU
Publications
National Qualifications Framework
EBIS
Edukacja
YOU MUST ENABLED JS
uczenie się przez całe życie
Enter Part of Title
Display #
5
10
15
20
25
30
50
100
All
Harcerski styl życia a uczenie się przez całe życie
Narracja o wydajności i bezbłędności versus naturalna potrzeba rozwoju i samorealizacji – pracownicy i ich przełożeni wobec otwartości na uczenie się w sektorze przemysłu chemicznego
Nieformalne uczenie się dorosłych w polityce Unii Europejskiej
Problemy i wyzwania uczenia się przez całe życie na przykładzie kształcenia nauczycieli matematyki na kwalifikacyjnych studiach podyplomowych
Przestrzeń miasta jako przestrzeń uczenia się przez całe życie – wykorzystanie spaceru badawczego do badania lifelong learning
Słowo wstępne
Style refleksyjności edukacyjnej uczących się dorosłych w perspektywie biograficznej
Uczenie nieformalne w badaniach „Bilans Kapitału Ludzkiego”. Treść i forma pytań kwestionariuszowych a wartości wskaźników aktywności edukacyjnej
Umiejętności podstawowe w ujęciu relacyjnym – wymiary teoretyczny i praktyczne implikacje dla uczenia się osób dorosłych
Włączanie cyfrowe osób z niepełnosprawnością intelektualną jako praktyczna egzemplifikacja lifelong learning na rzecz przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu
Zintegrowany System Kwalifikacji – o potrzebie doskonalenia rozwiązań systemowych wspierających uczenie się przez całe życie
empty
YOU MUST ENABLED JS