EN
PL
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
NEWS
Consultations are starting on the post-primary school Graduate Profile!
News
Institute
The Institute
Directors of the Institute
Scientific Council
Events
Global Forum
National Projects
A career without barriers
Accessible School for All
Contemporary problems of upbringing
Department of Media Education and Artificial Intelligence
Development of the career tracking system of post-primary school graduates
Educating Vocational Teachers
Graduate Profile
How to support pupils in independent learning?
Integrated Qualifications Register
Integrated Qualifications System
National identity in the school education process
Microcredentials
Reading in adults
Supporting the accessibility of education for children and youth
Using laptops and ICT
International projects
EuropeAid
ICCS
PIAAC
PIRLS
PISA
Preparing and implementing international educational studies
ReferNet
TALIS
TIMSS
Completed projects
NATIONAL
A CHANCE
Integrated Skills Strategy
Monitoring The Professional And Educational Pathways Of Vocational School Graduates
INTERNATIONAL
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
TRANSVAL-EU
Publications
National Qualifications Framework
EBIS
Edukacja
YOU MUST ENABLED JS
szkoła
Enter Part of Title
Display #
5
10
15
20
25
30
50
100
All
Czuła edukacja w duchu zrównoważonego rozwoju – główne różnice między europejskim systemem edukacyjnym a systemami pozaeuropejskimi na przykładzie Afryki
Inny w wirtualnej klasie: Lacanowska interpretacja edukacji opartej na AR i VR
Mentoring w szkole szansą na optymalizację jakości kształcenia młodych nauczycieli – raport z badań
Motywacja uczniów do uczenia się zagadnień przyrodniczych wobec wyzwań zdalnej edukacji
Obraz szkoły w opinii uczennic i uczniów szkoły podstawowej z Polski oraz Ukrainy – doniesienie z badań
Proces wychowania w perspektywie kryzysu edukacyjnego – pomiędzy etyczną refleksją a intelektualną praktyką krytycznego dyskursu pedagogicznego
Resilience edukacyjna, czyli kilka refleksji i analiz teoretycznych na temat „odpornych” uczniów, nauczycieli i szkół
Retoryka w szkole wobec edukacji klasycznej
empty
YOU MUST ENABLED JS