Vademecum dla dyrektorów szkół - publikacja do pobrania

Kolejna publikacja z serii vademeców "Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?" adresowana jest do dyrektorów i dyrektorek szkół. Znajdziemy w nim konkretne wskazówki, narzędzia i podpowiedzi, jakie działania można podjąć, aby skutecznie wspierać nauczycieli, uczniów i rodziców w rozwijaniu umiejętności samodzielnego uczenia się.

W poradniku znajdują się również:

  • scenariusze rad pedagogicznych,
  • scenariusze spotkań z rodzicami,
  • przykłady zajęć z uczniami,
  • arkusze obserwacji lekcji i ewaluacji.

Materiały zostały przygotowane w taki sposób, żeby można było je wydrukować, wypełniać i korzystać z nich w praktyce. Strony te zostały oznaczone symbolem drukarki.

Inspiracją do stworzenia publikacji „Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów” stało się rozporządzenie MEN zmieniające podejście do prac domowych.

Pobierz „Jak wspierać nauczycieli w organizacji i monitorowaniu samodzielnego uczenia się uczniów? Vademecum dla dyrektorów”

Zachęcamy również do zapoznania się z vademecami dotyczącymi wspierania uczniów w samodzielnym uczeniu się, adresowanymi do nauczycieli: klas I-III, IV-VIII oraz szkół ponadpodstawowych. Wkrótce kolejne poradniki dla uczniów oraz rodziców.

 

Więcej informacji o działaniach w ramach zadania "Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?".

Kalendarz wydarzeń

NASZE BADANIA