Typologia zdalnych lekcji z perspektywy młodzieży
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem ekspertki IBE dr Katarzyny Kalinowskiej, który został przygotowany na bazie danych projektu KEEP oraz indywidualnego grantu naukowego (Miniatura, NCN).
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem ekspertki IBE dr Katarzyny Kalinowskiej, który został przygotowany na bazie danych projektu KEEP oraz indywidualnego grantu naukowego (Miniatura, NCN).
Zapraszamy do zapoznania się z referatem przygotowanym przez ekspertki IBE „Wyzwania edukacji na odległość podczas pandemii Covid-19. Wnioski z doświadczeń Belgii, Francji, Grecji i Polski w projekcie KEEP”.
Nauczyciele i praktycy są sercem projektu KEEP. Zebrane od nich informacje pozwolą zrozumieć szeroki kontekst działań edukacyjnych podczas pandemii.
Uczestnicy projektu KEEP wyciągają pierwsze wnioski i przedstawiają obraz polityk edukacyjnych wybranych krajów UE w kontekście kryzysu wywołanego przez pandemię COVID-19.
Projekt oficjalnie wystartował 1 marca 2021 r. Do tej pory miały miejsce 3 spotkania reprezentantów konsorcjum, na których omówiono harmonogram działań na najbliższe miesiące oraz szczegółowo omówiono rozpoczynające się zadania badawcze.