Dział aktualności - znak graficzny

How can assessment motivate students to learn? A summary of the methods and scientific seminar in Poznań

How can assessment motivate students to learn? A summary of the methods and scientific seminar in Poznań

The event brought together experts in teaching and assessment, school directors, and teachers who discussed the issue of assessment in Polish schools through lectures, discussions, and conversations.
New IBE PIB report: Competencies are the key to success in the labour market—results of the PIAAC 2023 survey

New IBE PIB report: Competencies are the key to success in the labour market—results of the PIAAC 2023 survey

In our rapidly changing world, adult skills are becoming a key resource—both for individual career opportunities and for the economy as a whole. We present a thematic report entitled ‘Skills in the Polish labour market’, which was based...

Poland joins the International Survey on Social and Emotional Skills (SSES)

Poland joins the International Survey on Social and Emotional Skills (SSES)

The SSES survey is conducted by the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) and aims to assess the level of social and emotional skills of school-age children, as well as to identify factors particularly important in...

The skills of Poles from three perspectives. Conclusions from the IBE PIB conference “A Look into the Future!”

The skills of Poles from three perspectives. Conclusions from the IBE PIB conference “A Look into the Future!”

Perspektywa zasobów danych, obywatela i rozwiązań systemowych - to trzy bloki tematyczne, które były podstawą do dyskusji o umiejętnościach podczas wydarzenia, które zgromadziło ekspertów ds. edukacji, rynku pracy i cyfryzacji. W centrum...

Dział badania- znak graficzny

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty, Jolanta Skrzypczyńska, serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa warmińsko-mazurskiego.

Seminarium „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” ma na celu przekazanie informacji nt. założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic, ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, a także kluczowych dla szkoły wyzwań w tym obszarze. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

Kiedy i gdzie

Wydarzenie to odbędzie się 19 lutego 2025 r. w godz. 10:00 – 15:30 w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Dybowskiego 11 w Olsztynie.

Program oraz rejestracja

Agenda seminarium do pobrania

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 12 lutego br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Materiały informacyjne zostaną przekazane drogą elektroniczną 13 lutego br. na adres e-mail osób, które potwierdzą udział w wydarzeniu.

Kontakt

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Kamil Słowik, tel. 511 273 052, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie