Strona główna
Kontakt
BIP
RODO
Deklaracja dostępności
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Profil Absolwenta
Webinar: Jak uczymy metodą projektową – czyli o tym, dlaczego warto z niej korzystać
Aktualności
Instytut
O instytucie
Kierownictwo
Struktura organizacyjna
Rada Naukowa
Patronat IBE
Do pobrania
Zgłoszenie naruszenia prawa
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Projekty krajowe
Czytanie u dorosłych
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Współczesne problemy wychowania
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
BIObec
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowana Strategia Umiejętności
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
MIĘDZYNARODOWE
ConstructyVET
CROSSCUT
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
YOU MUST ENABLED JS
Opis projektu
Publikacje
Filmy
Odc. 1. Dlaczego odchodzimy od zadawania prac domowych?
YOU MUST ENABLED JS
Odc. 1. Dlaczego odchodzimy od zadawania prac domowych?
...
Odc. 2 Dobre techniki samodzielnego uczenia się
...
Odc. 3. Jak oceniać pracę domową?
...
Odc. 4. Zadania domowe, które wspierają samodzielne uczenie się uczniów starszych klas
...
Odc. 5. Co sprzyja samodzielności i wytrwałości w uczeniu się?
...
Odc. 6. Co zamiast prac domowych?
...
Aktualności IBE
Vademecum dla dyrektorów szkół - publikacja do pobrania
09 Października 2024
Trwają konsultacje społeczne profilu absolwenta i absolwentki
08 Października 2024
Publikacja IBE: Projektowanie uniwersalne w edukacji. Poradnik dla nauczycieli i nauczycielek
04 Października 2024
O standardach stosowania mikropoświadczeń
01 Października 2024
Inauguracja konsultacji społecznych profilu absolwenta i absolwentki
27 Września 2024
Podsumowanie seminarium metodyczno-naukowego „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”
20 Września 2024
empty
YOU MUST ENABLED JS