Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
Główne wyniki międzynarodowego badania umiejętności dorosłych PIAAC 2023
Lęk przed matematyką – charakterystyka, uwarunkowania, interwencje
Metody i narzędzia w bilansie kompetencji. Podejście praktyczne
Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości
Nauczyciele wobec projektowania uniwersalnego w edukacji
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Pilotażowa prognoza zapotrzebowania na nauczycieli zawodu na rok 2025
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Odpadami (SRK GO)
Rekomendacje dotyczące doskonalenia zawodowego nauczycieli zawodu.
Sectoral Qualifications Framework for Marketing Communications
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa Żywności
Stosowanie Metody Bilansu Kompetencji w pracy z uczniami słabosłyszącymi oraz g/Głuchymi
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023
Umiejętności na polskim rynku pracy. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023.
Uwarunkowania uczenia się w dorosłości. Raport z badania „Uczenie się dorosłych Polaków”