Wynik rozstrzygnięcia przetargu pn.: „Kompleksowe usługi Operatorów Wsparcia Szkół mające na celu wspieranie uczniów (w tym w szczególności ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami) w przygotowaniu ich do tranzycji na rynek pracy - w podziale na 3 części”
Uprzejmie informujemy, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu pn.: „Kompleksowe usługi Operatorów Wsparcia Szkół mające na celu wspieranie uczniów (w tym w szczególności ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami) w przygotowaniu ich do tranzycji na rynek pracy - w podziale na 3 części”, znak sprawy IBE/06/2024, zostali wyłonieni Operatorzy Wsparcia (OW) w trzech obszarach.
Za realizację działań w obszarze pierwszym, obejmującym województwa: zachodniopomorskie, lubuskie, dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie; odpowiada konsorcjum w składzie: Instytut ADN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k z siedzibą w Warszawie (lider konsorcjum ); ADN Akademia Biznesu spółka z.o.o z siedzibą w Warszawie (partner konsorcjum); Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr z siedzibą w Białymstoku (partner konsorcjum), Centrum Rozwoju Kompetencji Waldemar Kula z siedzibą w Pleszewie (partner konsorcjum).
Za realizację działań w obszarze drugim, obejmującym województwa: pomorskie, warmińsko-mazurskie, kujawsko-pomorskie, podlaskie, mazowieckie, lubelskie; odpowiada konsorcjum w składzie: ProcessTeam Sp. z.o.o z siedzibą w Warszawie (lider konsorcjum) oraz Narodowe Forum Doradztwa Kariery – stowarzyszenie z siedzibą w Krakowie (partner konsorcjum).
Za realizację działań w obszarze trzecim, obejmującym województwa: małopolskie, świętokrzyskie, śląskie, podkarpackie, łódzkie; odpowiada konsorcjum w składzie: Contentplus.pl Sp. z.o.o z siedzibą we Wrocławiu (lider konsorcjum); Rafał Otręba EDUSENS AYURA AYURVEDA z siedzibą w Mikołowie (partner konsorcjum); Eduexpert Sp. z.o.o z siedzibą w Toruniu (partner konsorcjum); Indira Lachowicz TOP z siedzibą w Hańczowej (partner konsorcjum).
Celem działań OW jest wsparcie uczniów w przygotowaniu ich do aktywnego uczestnictwa na rynku pracy, poprzez rozwój kluczowych kompetencji i umiejętności, które są niezbędne w dynamicznie zmieniającym się środowisku zawodowym. Zdajemy sobie sprawę, że uczniowie z różnorodnymi potrzebami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami wymagają szczególnego wsparcia, dlatego nasze działania są ukierunkowane na stworzenie dla nich równych szans w edukacji i życiu zawodowym.
Projekt będzie realizowany w dwóch cyklach: pierwszy w roku szkolnym 2024/2025, skierowany do szkół podstawowych oraz drugi w roku szkolnym 2025/2026, obejmujący szkoły ponadpodstawowe.