• Strona główna
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Lista projektów IBE finansowanych ze środków unijnych
PL
  • EN
Instytut Badań Edukacyjnych Instytut Badań Edukacyjnych Instytut Badań Edukacyjnych

newsletter

ukr

  • Aktualności
  • Instytut
    • O instytucie
    • Kierownictwo
    • Rada Naukowa
    • Współpraca
    • Patronat IBE
    • Do pobrania
  • Projekty krajowe
    • Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
    • Badanie losów absolwentów
    • Opiekuję się – pracuję
    • Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
    • SZANSA
    • Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
    • Współczesne problemy wychowania
    • Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
    • Zintegrowana Strategia Umiejętności
    • Zintegrowany System Kwalifikacji
  • Projekty międzynarodowe
    • BIObec
    • PIAAC
    • PIRLS
    • PISA
    • ReferNet
    • TALIS
    • TIMSS
    • EuropeAid
    • ICCS
    • KEEP
    • Path2Integrity
    • TRANSVAL-EU
  • Projekty zakończone
    • IHEA
    • KRK-Macedonia
    • Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
    • Macedonia - edukacja policealna
    • PFRON
    • NQF-IN Project
    • Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
    • Promoting innovative collaborative teaching and learning
    • Polska mówi
    • ConstructyVET
    • Szkoły demokratyczne
    • CROSSCUT
    • Entuzjaści Edukacji
    • Edukacyjna Wartość Dodana
    • EXCEPT
    • EwasteR
    • Globalizacja
    • Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
    • Umiejętności podstawowe dorosłych
    • SIRIUS 2.0
  • Publikacje
    • Kwartalnik "Edukacja"
    • Półrocznik "EBIŚ"
    • Publikacje ZSK
    • Książki
    • Biblioteka IBE
  • Konkursy
    • Poznaj lokalnie, promuj globalnie
    • Jestem Eko
    • Dobry Obywatel
    • Zakończone
      • Dobry Obywatel

tv 10 poprawka

  • Opis projektu
  • Aktualności
  • Harmonogram
  • Wyniki badań
  • Zespół
  • Kontakt
Szczegóły
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail
  1. Polski raport z pierwszego cyklu badania PIAAC
  2. Broszura podsumowująca wyniki krajów uczestniczących w pierwszym cyklu badania w latach 2011-2012
  3. Raport przedstawiający wybrane wyniki badania postPIAAC, przeprowadzonego w Polsce wśród osób uczestniczących w pierwszym cyklu badania PIAAC

Wiadomości IBE

IBE w projekcie UNICEF "Szkoła dostępna dla wszystkich"

  • 31 Maja 2023

Zapraszamy do udziału w kongresie "Nauka dla Społeczeństwa"

  • 01 Czerwca 2023

Podsumowanie posiedzenia Rady Naukowej IBE

  • 30 Maja 2023

IBE informuje o rozstrzygnięciu konkursu "Poznaj lokalnie, promuj globalnie"

  • 30 Maja 2023

Ogólnoświatowe badanie umiejętności czytania - PIRLS 2021. Polscy uczniowie w światowej czołówce

  • 17 Maja 2023

PIRLS 2021. W IBE odbyło się seminarium poświęcone omówieniu wyników badania

  • 17 Maja 2023

Najczęściej Czytane

  • "Sztuczna inteligencja (AI) jako megatrend kształtujący edukację". Nowa publikacja IBE
  • Startuje ogólnopolski konkurs "Jestem Eko" dla klas IV-VIII
  • IBE laureatem Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju!
  • #FakeHunter-Edu. Kampania edukacyjna na temat przeciwdziałania dezinformacji 
  • Gra "This War of Mine" może trafić do podstawy programowej
  • Co nowego w roku szkolnym 2022/2023?
  • IBE nominowane do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju
  • Zawód nauczyciel. Raport sieci ReferNet na zlecenie Cedefop

Instytut

  • Kontakt
  • Kierownictwo
  • Rada Naukowa
  • Współpraca
  • Patronat IBE

Przydatne Informacje

  • BIP
  • RODO
  • polityka prywatności
  • deklaracja dostępności

Media Społecznościowe

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Copyright © 2023 Instytut Badań Edukacyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.
W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Informacja o plikach cookies

Instytut Badań Edukacyjnych informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu, jak również w celach statystycznych i reklamowych.
Możesz zdecydować o możliwości zapisywania cookies przez zmianę ustawień przeglądarki, z której korzystasz.
Przeglądając naszą stronę bez tych zmian, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Aby uzyskać więcej informacji sprawdź naszą Politykę prywatności i plików cookies

AKCEPTUJĘ