flaga RPTekst łatwy do czytania

Mikropoświadczenia to szansa dla polskich uczelni

Mikropoświadczenia to szansa dla polskich uczelni

Polskie uczelnie stają przed szansą włączenia się w globalny trend mikropoświadczeń – krótkich, cyfrowych form potwierdzania zdobytej wiedzy i umiejętności. To rozwiązanie, które może zmienić sposób uczenia się, nauczania i potwierdzania...

Rada pozytywnie zaopiniowała projekty podstaw programowych

Rada pozytywnie zaopiniowała projekty podstaw programowych

Na VIII posiedzeniu Rady ds. monitorowania wdrażania reformy oświaty przyjęto stanowisko w sprawie projektu podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej.
Nowa odsłona portalu kwalifikacje.gov.pl

Nowa odsłona portalu kwalifikacje.gov.pl

W świecie, który nieustannie się zmienia, uczenie się przez całe życie staje się kluczem do rozwoju. Z myślą o wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować swoją przyszłość, uruchomiliśmy nową wersję portalu kwalifikacje.gov.pl.

Ogłoszenie wyników TALIS 2024

Ogłoszenie wyników TALIS 2024

7 października 2025 r. w Instytucie Badań Edukacyjnych - Państwowym Instytucie Badawczym ogłoszone zostały wyniki Międzynarodowego Badania Nauczania i Uczenia się TALIS 2024. Wydarzenie zainaugurowali Sekretarz Stanu w Ministerstwie...

SQFs are developed with the active support of IBE experts who are working on the development of the Integrated Qualifications System in Poland.

We invite you to take a look at the IQS publications that have been thus far translated into English. The majority of the publications are Sectoral Qualifications Frameworks for specific industries.

SQFs (Sectoral Qualifications Frameworks) are a further elaboration of the Polish Qualifications Framework “translated” into the language of a specific sector or industry. They are intended to help identify and fill competence gaps. Developing SQFs serves as an integrating role for the wide range of stakeholders associated with a given industry. They contribute to the objectives of promoting lifelong learning and increasing the employability, mobility and social inclusion of workers and learners.