Strona główna
Kontakt
BIP
RODO
Deklaracja dostępności
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O instytucie
Kierownictwo
Struktura organizacyjna
Rada Naukowa
Patronat IBE
Do pobrania
Zgłoszenie naruszenia prawa
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Global Forum
Projekty krajowe
Czytanie u dorosłych
E-dostęp
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Rozwój Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Współczesne problemy wychowania
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
BIObec
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowana Strategia Umiejętności
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
MIĘDZYNARODOWE
ConstructyVET
CROSSCUT
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
Dodaj publikację
YOU MUST ENABLED JS
publikacja
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
1/2024 Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej
2/2024 Krytyczne myślenie, ocena wiarygodności informacji. Wnioski z międzynarodowych badań edukacyjnych i przeglądu literatury
An IBE publication: Reasonable Accommodation in Education. A Guide for Teachers
Analiza „Krytyczne myślenie, ocena wiarygodności informacji” - wnioski z międzynarodowych badań edukacyjnych i przeglądu literatury
Analysis: “Critical thinking, assessing the credibility of information” – findings from international studies on education and a literature review
Informatory dotyczące prac domowych już do pobrania
Informatory dotyczące prac domowych już do pobrania
Jak wspierać dzieci, uczniów i uczennice w radzeniu sobie z kryzysem powodziowym?
New publication – monograph “Error in didactics” prepared on the basis of PISA surveys
Nowa publikacja – monografia „Błąd w dydaktyce” przygotowana na podstawie badań PISA
Projektowanie Uniwersalne w edukacji - poradnik dla nauczycieli i nauczycielek
Publikacja IBE: Racjonalne usprawnienia w edukacji. Poradnik dla nauczycieli i nauczycielek
Racjonalne usprawnienia w edukacji. Poradnik dla nauczycieli i nauczycielek
empty
YOU MUST ENABLED JS