PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat
Identyfikacja wizualna
Praca
Kontakt
Wydarzenia
Nadchodzące
Kalendarz
Mapa
Global Forum
Projekty krajowe
5. poziom PRK
Czytanie u dorosłych
Doświadczenie migracji
E-dostęp
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Państwowy Instytut Badawczy
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Rozwój Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowana Strategia Umiejętności
Współczesne problemy wychowania
MIĘDZYNARODOWE
BIObec
ConstructyVET
CROSSCUT
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
YOU MUST ENABLED JS
edukacja
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
IBE Conference: Educational differences and the gender of students
IBE is organising the conference on “How to support pupils in self-directed learning?”
Metodologiczne wyzwania w ewaluacji międzynarodowych działań edukacyjnych na przykładzie projektu „EDU-ARCTIC – Engaging students in STEM education through Arctic research”
Modele uczenia się a proces zmian edukacyjnych
Myślenie otwarte i elastyczne. Dlaczego warto je rozwijać u uczniów i jak to robić?
Posiedzenie Rady Naukowej IBE
Proces wychowania w perspektywie kryzysu edukacyjnego – pomiędzy etyczną refleksją a intelektualną praktyką krytycznego dyskursu pedagogicznego
Szukamy ekspertów do pracy nad podstawą programową
Terapeutyczne punkty przedszkolne jako odpowiedź na wyzwania edukacji dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu na przykładzie Punktu Przedszkolnego „Ala i As”
Transmisja z konferencji "Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?"
We are looking for experts to work on the core curriculum
Webinar: Kompetencje oparte na wiedzy w podstawach programowych – Knowledge-rich curriculum
Wpływ powszechności edukacji na PKB: analiza danych ze 121 krajów w latach 1960-2015
empty
YOU MUST ENABLED JS