W ramach przygotowania baterii diagnostycznej KAPP opracowano 11 podręczników wspomagających specjalistów prowadzących diagnozę za pomocą KAPP w populacji ogólnej oraz wśród dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Trzy oddzielne podręczniki poświęcono skalom obserwacyjnym.
Poniżej znajduje się lista podręczników, które w wersjach drukowanych trafiły do poradni w całej Polsce z końcem 2022 roku.
Kaczan, R., Orylska, A., Kaczmarek, M., Bedyńska, S., Rycielski, P., Sędek, G., Krasowicz-Kupis, G., Wiejak, K. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych. Kwestionariusze do diagnozy dzieci w wieku 3–36 miesięcy KAPP_S_D(R). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
Kaczmarek, M., Bedyńska, S., Błaszczak, A., Kaczan, R., Kochańska, M., Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Krejtz, I., Krejtz, K., Łuniewska- Etenkowska, M., Orylska, A., Papuda-Dolińska, B., Rycielski, P., Rydzewska, K., Sędek, G., Wiejak, K., Zieliński, P. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – bateria testów komputerowych KAPP_A dla dzieci i młodzieży w wieku 5–25 lat. Część 2: własności psychometryczne, stosowanie i interpretacja wyników. Warszawa: IBE.
Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Wiejak, K., Błaszczak, A., Kochańska, M., Łuniewska-Etenkowska, M., Papuda-Dolińska, B., Zieliński, P., Kaczmarek, M.,Sędek, G. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych − bateria testów komputerowych KAPP_A i kwestionariuszy KAPP_S dla dzieci i młodzieży z: ponadprzeciętnym potencjałem poznawczym, dysleksją, ADHD. Warszawa: IBE.
Krasowicz-Kupis, G., Błaszczak, A., Kochańska, M., Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Łuniewska- Etenkowska, M., Papuda-Dolińska, B., Smoczyńska, M., Wiejak, K., Zieliński, P., Kaczmarek, M., Sędek, G. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych - bateria testów komputerowych KAPP_A i kwestionariuszy KAPP_S dla dzieci i młodzieży z zaburzeniem komunikacji językowej i z doświadczeniem migracji. Warszawa: IBE.
Krasowicz-Kupis, G., Wiejak, K., Bedyńska, S., Błaszczak, A., Kaczan, R., Kaczmarek, M., Kochańska, M., Knopik, T., Krejtz, I., Łuniewska- Etenkowska, M., Orylska, A., Papuda-Dolińska, B., Rycielski, P., Rydzewska, K., Sędek, G., Smoczyńska, M., Zieliński, P. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – bateria diagnostyczna KAPP dla dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Warszawa: IBE.
Krejtz, I., Bedyńska, S., Błaszczak, A., Kaczan, R., Kaczmarek, M., Kochańska, M., Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Łuniewska- Etenkowska, M., Orylska, A., Papuda-Dolińska, B., Rycielski, P., Rydzewska, K., Sędek, G., Smoczyńska, M., Wiejak, K., Zieliński, P. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – bateria testów komputerowych KAPP_A dla dzieci i młodzieży w wieku 5–25 lat. Część 1: podstawy teoretyczne i opis testów. Warszawa: IBE.
Orylska, A., Kaczan, R., Kaczmarek, M., Bedyńska, S., Rycielski, P., Sędek, G., Wiejak, K., Krasowicz-Kupis, G. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych. Kwestionariusze do diagnozy dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym przez rodziców i przez nauczycieli KAPP_S_P(R i N) oraz KAPP_S_S(R i N). Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
Papuda-Dolińska, B., Błaszczak, A., Kochańska, M., Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Łuniewska- Etenkowska, M., Wiejak, K., Zieliński, P., Kaczmarek, M., Sędek, G. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – bateria testów komputerowych KAPP_A dla dzieci i młodzieży z dysfunkcją wzroku oraz dzieci i młodzieży z dysfunkcją słuchu. Warszawa: IBE.
Papuda-Dolińska, B., Wiejak, K., Błaszczak, A., Kochańska, M., Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Łuniewska- Etenkowska, M., Zieliński, P. Kaczmarek, M., Sędek, G. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – skale KAPP_S do oceny osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (KAPP_SNIU), znacznym (KAPP_SNIZ) i głębokim (KAPP_SNIG). Warszawa: IBE.
Papuda-Dolińska, B., Wiejak, K., Błaszczak, A., Kochańska, M., Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Łuniewska- Etenkowska, M., Zieliński, P. Kaczmarek, M., Sędek, G. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – bateria testów komputerowych KAPP_A i kwestionariuszy KAPP_S dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim.Warszawa: IBE.
Wiejak, K., Błaszczak, A., Kochańska, M., Knopik, T., Krasowicz-Kupis, G., Łuniewska- Etenkowska, M., Papuda-Dolińska, B., Zieliński, P. Kaczmarek, M., Sędek, G. (2022). Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych – bateria testów komputerowych KAPP_A i kwestionariuszy KAPP_S dla dzieci i młodzieży z zaburzeniem ze spektrum autyzmu. Warszawa: IBE.