Sirius 2.0. Wyzwania w edukacji uczniów cudzoziemskich w Polsce
Zapraszamy do zapoznania się z wnioskami z ostatniego spotkania eksperckiego w ramach projektu Sirius 2.0, którego partnerem jest IBE.
Zapraszamy do zapoznania się z wnioskami z ostatniego spotkania eksperckiego w ramach projektu Sirius 2.0, którego partnerem jest IBE.
10 grudnia 2020 roku odbyło się trzecie spotkanie eksperckie organizowane przez Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu Sirius 2.0. Spotkanie miało wyjątkowo formę webinaru.
17 września 2019 roku w Instytucie Badań Edukacyjnych odbyło się spotkanie eksperckie – Diagnoza potrzeb i umiejętności dzieci cudzoziemskich. Jak samorządy miejskie mogą wspierać edukację dzieci cudzoziemskich. Był to drugi tzw. NRT (National Roundtable – okrągły stół) organizowany w ramach projektu Sirius 2.0.
Wypełnij ankietę i wesprzyj międzynarodowe badanie dotyczące wyzwań przed którymi stają nauczyciele w czasie pandemii koronawirusa. Badanie prowadzone jest w ramach działań europejskiej sieci polityk publicznych w zakresie kształcenia migrantów – SIRIUS 2.0.
Jakie są najważniejsze aspekty kształcenia cudzoziemców w naszym kraju? Czy system kształcenia migrantów w Polsce powinien zostać zmodernizowany? Na te kluczowe pytania odpowiedzi poszukiwali uczestnicy pierwszego spotkania projektu Sirius 2.0 – National Roundtable (NRT) 2018.