flaga RPTekst łatwy do czytania

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

Badanie PIRLS to jedno z największych badań edukacyjnych dotyczących oceny umiejętności rozumienia czytanego tekstu uczniów w czwartym roku edukacji szkolnej. Zapraszamy do zapoznania się z procesem przygotowania i realizacji badania.

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

IBE PIB z dumą ogłasza sukces ogólnopolskiego programu "Przedszkole dostępne dla wszystkich". Od września 2024 do czerwca 2025 aż 729 nauczycieli‑specjalistów z całej Polski wzięło udział w intensywnym cyklu szkoleń.
Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska jako pierwsza w Polsce wdrożyła mikropoświadczenia w aplikacji Odznaka+. To ważny krok w budowie nowoczesnego systemu edukacji, który wspiera rozwój kompetencji na rynku pracy.
Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska "Klimatyczny Człowiek Roku"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło piątą edycję konkursu, w którym po raz kolejny chcą nagrodzić osoby, które w sposób nieszablonowy i innowacyjny działają na rzecz klimatu i środowiska oraz mają osiągnięcia w tym zakresie. Termin...

Forum

Forum Wymiany Doświadczeń Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji „ZSK w praktyce: jak opisać kwalifikację i zostać Instytucją Certyfikującą?”

Forum Wymiany Doświadczeń Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji  „ZSK w praktyce: jak opisać kwalifikację i zostać Instytucją Certyfikującą?”

Forum jest organizowane w ramach projektu „Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce – ZSK6” i stanowi wyjątkową okazję do zdobycia wiedzy na temat funkcjonowania ZSK, wymiany doświadczeń oraz nawiązania kontaktów z ekspertami i praktykami.

Wydarzenie to kierujemy do wszystkich interesariuszy zainteresowanych włączeniem się do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji – zarówno w zakresie składania wniosków o włączenie kwalifikacji wolnorynkowych lub sektorowych, jak i uzyskiwania uprawnień jako Instytucja Certyfikująca.

Rozpoczęcie 03.04.2025 | 09:00
Zakończenie 03.04.2025 | 16:00
Projekt ZSK6, Forum
Załącznik program VI Forum_kwiecie_2025.pdf

V Forum Wymiany Doświadczeń Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji "Doradztwo zawodowe i edukacyjne wobec wyzwań edukacji i rynku pracy - II edycja"

V Forum Wymiany Doświadczeń Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji

Instytut Badań Edukacyjnych serdecznie zaprasza do udziału w kolejnej edycji konferencji pt. „Doradztwo zawodowe i edukacyjne wobec wyzwań edukacji i rynku pracy,” która odbędzie się 28 listopada 2024 roku w Centrum Konferencyjnym "Ogrodowa 58" w Warszawie. Rozpoczniemy o godzinie 09:00

 

Konferencja jest częścią cyklu Forum Wymiany Doświadczeń Interesariuszy Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w ramach projektu „Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce – ZSK6” (FERS.01.08-IP.05-0001/23), realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych ze środków Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego.

Rozpoczęcie 28.11.2024 | 09:00
Zakończenie 28.11.2024 | 16:10
Projekt ZSK6, Forum
Załącznik V FWD Program 1.pdf

ZSK6 - FORUM INSTYTUCJI CERTYFIKUJĄCYCH Nowe możliwości dla instytucji certyfikujących. Walidacja w kontekście edukacji i Bazy Usług Rozwojowych.

ZSK6 - FORUM INSTYTUCJI CERTYFIKUJĄCYCH Nowe możliwości dla instytucji certyfikujących. Walidacja w kontekście edukacji i Bazy Usług Rozwojowych.

Spotkanie dedykowane jest wyłącznie przedstawicielom instytucji certyfikujących oraz podmiotów, które złożyły wnioski o uzyskanie uprawnień do certyfikowania kwalifikacji wolnorynkowych lub sektorowych.

Rozpoczęcie 23.10.2024 | 08:45
Zakończenie 23.10.2024 | 16:00
Koniec rejestracji 15.10.2024
Projekt ZSK6, Forum
Załącznik Forum IC 2024_PROGRAM.docx.pdf