PL
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Aktualności
Instytut
O nas
Kierownictwo
Rada Naukowa
Patronat IBE PIB
Identyfikacja wizualna
Kariera
Konkurs na pracę dyplomową
Kontakt
Zmiany w szkołach
Projekty
Wydarzenia
Badania Międzynarodowe
Publikacje
Biblioteka
Kwartalnik "Edukacja"
Dialogi
YOU MUST ENABLED JS
badania jakościowe
Wprowadź fragment tytułu
Pokaż #
5
10
15
20
25
30
50
100
Wszystkie
Badania mieszane w naukach społecznych – o konstruowaniu metodologicznej prawomocności
Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznania
Miasto, w którym się uczę. Nieformalne przestrzenie, relacje społeczne, symbole i sentymenty w doświadczaniu miasta jako tło dla uczenia się dorosłych. Czego możemy dowiedzieć się z badania jakościowego uczestników działań wspierających uczenie się przez
Projekt:
Zintegrowany System Kwalifikacji
Typ publikacji:
Raport
Język:
PL
WCAG - TAK
Dziedzina:
Edukacja i pedagogika, Kultura i sztuka, Socjologia i społeczeństwo
Nienarracyjni rozmówcy czy nienarracyjny temat? Wyzwania metodologiczne w badaniu narracyjnym na temat uczenia się w dorosłości
empty
YOU MUST ENABLED JS