flaga RPTekst łatwy do czytania

ZSK6

10
Paź
2025

Prowadzenie doradztwa zawodowego przy użyciu Metody Bilansu Kompetencji dla osób ze zróżnicowanymi potrzebami

10.10.2025 10:00 -12:00
Prowadzenie doradztwa zawodowego przy użyciu Metody Bilansu Kompetencji dla osób ze zróżnicowanymi potrzebami

Seminarium prowadzone jest przez ekspertki z Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” [FERS.01.08-IP.05-0001/23] współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego.

 

07
Paź
2025

VII Forum Wymiany Doświadczeń Interesariuszy ZSK "ZSK w obszarze gospodarki leśnej"

07.10.2025 08:30 -16:00
VII Forum Wymiany Doświadczeń Interesariuszy ZSK

Forum jest organizowane w ramach projektu „Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce – ZSK6” i stanowi wyjątkową okazję do pogłębienia wiedzy na temat funkcjonowania ZSK w kontekście sektora leśnego, a także do wymiany doświadczeń z ekspertami i praktykami.

 

03
Paź
2025

Seminarium online pt.: “Narzędzia przydatne w pracy doradcy zawodowego za pomocą Metody Bilansu Kompetencji”

03.10.2025 10:00 -12:00
Seminarium online pt.: “Narzędzia przydatne w pracy doradcy zawodowego za pomocą Metody Bilansu Kompetencji”

Seminarium prowadzone jest przez ekspertki z Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” [FERS.01.08-IP.05-0001/23] współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego.

26
Wrz
2025

Narzędzia przydatne w pracy doradcy zawodowego za pomocą Metody Bilansu Kompetencji

26.09.2025 10:00 -12:00
Narzędzia przydatne w pracy doradcy zawodowego za pomocą Metody Bilansu Kompetencji

Seminarium realizowane w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” FERS.01.08-IP.05-0001/23